БЮДЖЕТ 2025

Фото без опису

Пояснювальна записка

до рішення  Петро-Михайлівської сільської ради

«Про бюджет Петро-Михайлівської сільської

територіальної громади на 2025 рік»

 

Підсумки виконання бюджету за 10 місяців 2024 року

 

           Виконання бюджету територіальної громади в 2024 році відбувається в умовах повномасштабного воєнного вторгнення та правового режиму воєнного стану, що продовжується в Україні. Негативний вплив воєнних дій, неможливість визначити наслідки російської агресії, негативно впливають на економічний і соціальний розвиток громади. Проте, не зважаючи на такий стан справ громада продовжує працювати та виконувати функції передбачені чинним законодавством.

         Станом на 01.11.2024 року до загального фонду бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади  надійшло 50273,195 тис. грн., що становить 110,2% до затвердженого в бюджеті обсягу доходів 45622,733 тис.грн. До спеціального фонду бюджету надійшло  10437,352 тис. грн., що становить  99,9 % до планових показників 10543,101 тис.грн.

         Власних доходів (без міжбюджетних трансфертів) надійшло  25411,659 тис. грн., що становить 122,4 % до затвердженого обсягу в бюджеті 20761,197 тис.грн. Отримано міжбюджетних трансфертів по загальному фонду  в сумі 24861,536 тис. грн., що становить 100 % до планових показників, затверджених на відповідний період.

         За рахунок отриманих доходів, в тому числі субвенцій і дотації з державного та місцевих бюджетів, здійснені касові видатки, а саме:

по загальному фонду в розмірі 46544,067 тис. грн.,  або 90,6% плану на  відповідний період – 51374,457 тис.грн.

по спеціальному фонду в розмірі 10874,772 тис. грн.,  або 99,8 % плану на  відповідний період – 10893,101 тис.грн.

 

Прогноз доходів та основні показники бюджету на 2025 рік

 

         Показники доходної частини бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади на 2025 рік базуються на основних прогнозних макропоказниках економічного і соціального розвитку України, які враховують дію правового режиму воєнного стану, та із застосуванням норм чинних Бюджетного та Податкового кодексів України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», постанови Кабінету Міністрів України №252 від 11.03.2022 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» та інших нормативних актів.

         Негативний вплив воєнних дій на території України унеможливлюють розроблення реалістичних прогнозів тому при формуванні дохідної частини бюджету на 2025 рік було враховано:

  • фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2023 року та 9 місяців 2024 року;
  • проєкт Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік».
  • ставки місцевих податків і зборів та пільги, а також ділова активність суб’єктів господарювання, виходячи з можливостей в періоди дії воєнного стану та наслідків збройної агресії з потенційними ризиками зростання інфляції, девальвації гривні.
  • без врахування освітньої субвенції

Аналіз тенденцій соціально-економічного розвитку громади свідчить, що економіка громади розвивається під впливом складних і не завжди передбачуваних процесів, зумовлених наслідками воєнних дій на території України. Бюджет на 2025 рік включає прогнозні та очікувані показники бюджету громади за основними видами надходжень, видатків, фінансування, а також показники за бюджетними програмами. Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування  показників бюджету сільської територіальної громади на 2025 рік. 

         Деталізовані показники бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади за доходами на 2023-2025 роки у розрізі бюджетної класифікації та порівнянням з відповідними фактичними показниками за попередній бюджетній період і затвердженими показниками на поточний бюджетний період зі змінами згідно таблиці:

 

Код

Найменування

2023 звіт, грн.

2024 затверджено, грн.

2025 план, грн.

% 2025 план/2024 затверджено

11010100

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

7 232 902,62

8 191 361,00

8 400 000,00

102,5

11010400

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата

5 038 598,44

6 600 000,00

7 600 000,00

115,2

11010500

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування

48 754,31

304 930,00

330 000,00

108,2

11011300

Податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов`язання, що підлягає сплаті фізичними особами

0,00

167 400,00

250 000,00

149,3

11020200

Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності

70 907,42

18 760,00

9 400,00

50,1

13010200

Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування)

662,79

940,00

900,00

95,7

13030100

Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення

942,60

500,00

500,00

100,0

14040100

Акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.1

158 346,03

189 400,00

200 000,00

105,6

14040200

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України)

158 224,67

174 900,00

150 000,00

85,8

18010100

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості

34 619,68

34 500,00

9 500,00

27,5

18010200

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості

1 582,32

57 300,00

65 000,00

113,4

18010300

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості

106 229,53

100 000,00

150 000,00

150,0

18010400

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості

79 116,15

75 000,00

55 000,00

73,3

18010500

Земельний податок з юридичних осіб

319 555,41

284 500,00

250 000,00

87,9

18010600

Орендна плата з юридичних осіб

1 692 254,03

1 675 000,00

1 230 000,00

73,4

18010700

Земельний податок з фізичних осіб

497 054,85

600 000,00

600 000,00

100,0

18010900

Орендна плата з фізичних осіб

591 072,25

560 000,00

640 000,00

114,3

18011100

Транспортний податок з юридичних осіб

25 000,00

25 000,00

25 000,00

100,0

18050300

Єдиний податок з юридичних осіб

69 705,86

64 300,00

9 000,00

14,0

18050400

Єдиний податок з фізичних осіб

1 293 020,59

1 663 000,00

1 600 000,00

96,2

18050500

Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків

4 773 691,07

4 820 000,00

5 000 000,00

103,7

21010300

Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного місцевого бюджету

2 718,63

700,00

0,00

0,0

21081100

Адміністративні штрафи та інші санкції

25 517,70

25 000,00

25 000,00

100,0

22012500

Плата за надання інших адміністративних послуг

4 955,76

7 460,00

7 200,00

96,5

22012600

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

0,00

32 310,00

70 000,00

216,7

22080400

Надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності

4 045,59

4 000,00

4 000,00

100,0

22090100

Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування

28,54

510,00

30,00

5,9

22090400

Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України

68,00

70,00

70,00

100,0

41020100

Базова дотація

8 286 000,00

8 415 800,00

9 765 200,00

116,0

41021400

Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв`язку з повномасштабною збройною агрес

4 528 600,00

2 910 500,00

102 300,00

3,5

 

Обсяг доходів бюджету Петро-Михайлівської територіальної громади на 2025 рік прогнозується  по загальному фонду в  розмірі 36 548,100тис.грн.

          1. З них, обсяг офіційних трансфертів загального фонду складає 9867,500тис.грн.: базова дотація – 9 765,200тис.грн., додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв`язку з повномасштабною збройною агресією – 102,300тис.грн.  

          2. З них обсяг  власних податкових надходжень загального фонду на  2025 рік  визначено  в  розмірі –  26 574,300тис. грн., з них:

- 11010100 податок на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 8 400,000тис.грн.,

- 11010400 податок на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата –                                   7 600,000тис.грн.,

- 11010500 податок на доходи фізичних осіб, що сплачуються фізичними особами за результатами річного декларування – 330,000тис.грн.,

- 11011300 податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов`язання, що підлягає сплаті фізичними особами – 250,000тис.грн.,

- 11020200 податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – 9,400тис.грн.,

- 13010200 рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) – 0,900тис.грн.,

- 13030100 рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення – 0,500тис.грн.,

- 140401000 акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 – 200,000тис.грн.,

- 14040200 акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) – 150,000тис.грн.,

- 18010100 податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості – 9,500тис.грн.,

- 18010200 податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості – 65,000тис.грн.,

- 18010300 податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості – 150,000тис.грн.,

- 18010400 податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості – 55,000тис.грн.,

- 18010500 земельний податок з юридичних осіб – 250,000тис.грн.,

- 18010600 орендна плата з юридичних осіб – 1 230,000тис.грн.,

- 18010700 земельний податок з фізичних осіб – 600,000тис.грн.,

      - 18010900 орендна плата з фізичних осіб – 640,000тис.грн.,

- 18011100 транспортний податок з юридичних осіб – 25,000тис.грн.,

- 18050300 єдиний податок з юридичних осіб – 9,000тис.грн.,

- 18050400 єдиний податок з фізичних осіб – 1 600,000тис.грн.,

- 18050500 єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків` -  5 000,000тис.грн.

           3. З них, обсяг  власних неподаткових надходжень загального фонду на  2025 рік  визначено  в  розмірі –  106,300тис. грн., з них:

  • 21081100 адміністративні штрафи та інші санкції  - 25,000тис.грн.,
  • 22012500 плата за надання інших адміністративних послуг – 7,200тис.грн.,
  • 22012600 адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 70,000тис.грн., 
  • 22080400 надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності – 4,000тис.грн.,
  • 22090100 державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування  – 0,030тис.грн.,
  • 22090400 державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України  - 0,070тис.грн.

 

Видатки бюджету Петро-Михайлівської

сільської територіальної громади на 2025 рік

 

         Розрахунки обсягів видаткової частини бюджету територіальної громади на 2025 рік здійснено відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» з урахуванням основних підходів до формування місцевих бюджетів на 2025 рік, на підставі розрахунків, наданих головними розпорядниками коштів бюджету громади та касових видатків, які склалися станом на 01.11.2024 року.  Під час складання видаткової частини бюджету враховано потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати і на проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, природний газ і послуги зв’язку, які споживають бюджетні установи.

  • Мінімальна заробітна плата в 2025 році – в розмірі 8000 грн.,
  • Посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки в 2025 році – в розмірі 3195 грн.

Основним напрямом спрямування коштів бюджету є забезпечення  розвитку громади в межах обмежених ресурсних можливостей бюджету, безпека, соціальна підтримка, а також спрямовання коштів на заходи відповідно до їх пріоритетності та актуальності з урахуванням ефективності їх використання. При складанні бюджету враховано потребу в коштах на оплату праці працівників установ, які отримують кошти з бюджету, відповідно до умов оплати праці, виходячи з наявних фінансових ресурсів місцевого бюджету, збережені обов’язкові соціальні стандарти, надбавки, матеріальна допомога та інші виплати працівникам окремих галузей бюджетної сфери, які відповідно до внесених змін у законодавстві застосовуються у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.  На проведення розрахунків за спожиті енергоносії та комунальні послуги передбачено видатки, які визначені з врахуванням вимог законодавства щодо забезпечення цільового використання 4 відсотків надходжень ПДФО ( ст.49 Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік»). 

          На виконання вимог ст.76 Бюджетного кодексу України проведено аналіз бюджетних показників в розрізі класифікації видатків бюджету в порівнянні за попередній, поточний, наступний бюджетний період, згідно таблиці:   

 

Назва галузі (показника)

Одиниці виміру

2023 звіт

2024 затверджено

2025 план

% 2025 план/2024 затверджено

ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, видатки всього, в т.ч.:

тис.грн.

8474,381

10494,176

13282,996

126,6

Видатки на забезпечення діяльності   сільської  ради (КПКВК 0150)

 тис.грн.

7301,894

9009,433

11389,461

126,4

Видатки на оплату праці (КЕКВ 2111)

тис. грн

4324,248

5586,260

7267,314

130,1

Нарахування на оплату праці (КЕКВ 2120)

тис. грн

945,237

1233,084

1545,973

125,4

Предмети, обладнання та інвентар (КЕКВ 2210)

тис. грн

442,512

420,522

520,400

123,8

Оплата послуг (КЕКВ 2240)

тис. грн

888,720

497,115

1051,305

211,5

Оплата водопостачання (КЕКВ 2272)

тис. грн

9,475

28,500

16,702

58,6

Оплата електроенергії (КЕКВ 2273)

тис. грн

191,201

408,960

495,615

121,2

Оплата природнього газу (КЕКВ 2274)

тис. грн

456,404

598,765

369,386

61,7

Оплата інших енергоносіїв (КЕКВ 2275)

тис. грн

37,225

24,133

81,766

338,8

Окремі заходи (КЕКВ 2282)

тис. грн

1,900

 

 

 

Інші поточні видатки (КЕКВ 2800)

тис. грн

4,972

212,094

41,000

19,3

Затверджено кількість штатних одиниць

шт. од.

41,5

42,5

42,5

100,0

Видатки на управління (КПКВК 0160) Служба у справах дітей, відділ фінансів,  відділ освіти, культури, молоді та спорту

 тис.грн.

1172,487

1484,743

1893,535

127,5

Видатки на оплату праці (КЕКВ 2111)

тис. грн

892,843

1164,726

1516,934

130,2

Нарахування на оплату праці (КЕКВ 2120)

тис. грн

196,425

256,237

333,726

130,2

Предмети, обладнання та інвентар (КЕКВ 2210)

тис. грн

47,597

27,233

20,000

73,4

Оплата послуг (КЕКВ 2240)

тис. грн

35,622

36,547

22,875

62,6

Затверджено кількість штатних одиниць

шт. од.

8

9

9

100,0

ОСВІТА, видатки всього, в т.ч.:

тис.грн.

11556,218

14171,219

14501,413

102,3

Видатки на заклади дошкільної освіти (КПКВК 1010)

 тис.грн.

3648,261

4643,472

4649,293

100,1

Видатки на оплату праці (КЕКВ 2111)

тис. грн

2434,709

2992,939

3397,783

113,5

Нарахування на оплату праці (КЕКВ 2120)

тис. грн

552,545

743,296

747,917

100,6

Предмети, обладнання та інвентар (КЕКВ 2210)

тис. грн

148,306

98,946

10,000

10,1

Оплата послуг (КЕКВ 2240)

тис. грн

65,396

143,479

156,600

109,1

Оплата водопостачання (КЕКВ 2272)

тис. грн

16,966

29,823

13,352

44,8

Оплата електроенергії (КЕКВ 2273)

тис. грн

107,254

226,400

79,860

35,3

Оплата природнього газу (КЕКВ 2274)

тис. грн

309,409

382,798

217,102

56,7

Оплата інших енергоносіїв (КЕКВ 2275)

тис. грн

9,276

25,191

24,079

95,6

Окремі заходи (КЕКВ 2282)

тис. грн

4,400

0,000

2,000

 

Інші поточні видатки (КЕКВ 2800)

тис. грн

0,000

0,600

0,600

100,0

Затверджено кількість штатних одиниць

шт. од.

29,22

29,22

29,22

100,0

Видатки на заклади загальної середньої освіти за рахунок місцевого бюджету (КПКВК 1021)

 тис.грн.

7752,979

9247,305

9241,880

99,9

Видатки на оплату праці (КЕКВ 2111)

тис. грн

4089,548

5065,806

5841,157

115,3

Нарахування на оплату праці (КЕКВ 2120)

тис. грн

933,351

1136,906

1285,056

113,0

Предмети, обладнання та інвентар (КЕКВ 2210)

тис. грн

401,901

306,527

123,775

40,4

Медикаменти (КЕКВ 2220)

тис. грн

0,000

6,500

0,000

0,0

Оплата послуг (КЕКВ 2240)

тис. грн

751,753

555,699

509,429

91,7

Оплата водопостачання (КЕКВ 2272)

тис. грн

9,481

23,664

32,563

137,6

Оплата електроенергії (КЕКВ 2273)

тис. грн

142,681

268,262

228,755

85,3

Оплата природнього газу (КЕКВ 2274)

тис. грн

1396,685

1849,980

1130,829

61,1

Оплата інших енергоносіїв (КЕКВ 2275)

тис. грн

9,644

23,661

68,516

289,6

Окремі заходи (КЕКВ 2282)

тис. грн

17,537

8,500

20,000

235,3

Інші поточні видатки (КЕКВ 2800)

тис. грн

0,398

1,800

1,800

100,0

Затверджено кількість штатних одиниць

шт. од.

54,75

54,75

54,75

100,0

Інші програми та заходи у сфері освіти (КПКВК 1142)

 тис.грн.

119,959

194,95

610,240

313,0

Предмети, обладнання та інвентар (КЕКВ 2210)

тис. грн

87,589

94,712

570,000

601,8

Надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку

тис. грн

0

27,15

7,240

26,7

Оплата послуг (КЕКВ 2240)

тис. грн

32,37

73,088

33,000

45,2

Видатки на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами (КПКВК 1200, 1210)

 тис.грн.

35,019

85,492

0

0,0

Видатки на оплату праці (КЕКВ 2111)

тис. грн

24,314

60,235

 

0,0

Нарахування на оплату праці (КЕКВ 2120)

тис. грн

5,349

13,257

 

0,0

Предмети, обладнання та інвентар (КЕКВ 2210)

тис. грн

5,356

12,000

 

0,0

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, видатки всього, в т.ч.:

тис.грн.

3137,327

6402,706

2295,760

35,9

Інші заходи у сфері соціального захисту (КПКВК 3242)

 тис.грн.

1944,106

4791,100

608,200

12,7

Предмети, обладнання та інвентар (КЕКВ 2210)

тис. грн

194,406

119,100

142,200

119,4

Оплата послуг (КЕКВ 2240)

тис. грн

2,700

36,000

30,000

83,3

Інші виплати населенню (КЕКВ 2730)

тис. грн

1747,000

4636,000

436,000

9,4

Видатки на КУ "Центр надання соціальних послуг" (КПКВК 3241)

 тис.грн.

1070,788

1332,694

1413,780

106,1

Видатки на оплату праці (КЕКВ 2111)

тис. грн

875,443

1082,357

1153,508

106,6

Нарахування на оплату праці (КЕКВ 2120)

тис. грн

194,665

240,337

253,772

105,6

Предмети, обладнання та інвентар (КЕКВ 2210)

тис. грн

0,680

10,000

5,000

50,0

Оплата послуг (КЕКВ 2240)

тис. грн

0,000

0,000

1,500

 

Затверджено кількість штатних одиниць

шт. од.

11,5

11,5

11,5

100,0

Видатки на громадські роботи (КПКВК 3210)

 тис.грн.

0,000

28,412

29,280

103,1

Видатки на оплату праці (КЕКВ 2111)

тис. грн

0,000

23,288

24,000

103,1

Нарахування на оплату праці (КЕКВ 2120)

тис. грн

0,000

5,124

5,280

103,0

Надання соціальних гарантій фізичним особам (КПКВК 3160)

 тис.грн.

122,433

156,000

150,000

96,2

Оздоровлення дітей (КПКВК 3140)

 тис.грн.

0,000

94,500

94,500

100,0

КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО, видатки всього, в т.ч.:

тис.грн.

1240,890

1700,822

2211,111

130,0

Видатки на бібліотеки (КПКВК 4030)

 тис.грн.

557,552

701,223

732,937

104,5

Видатки на оплату праці (КЕКВ 2111)

тис. грн

431,815

549,941

572,933

104,2

Нарахування на оплату праці (КЕКВ 2120)

тис. грн

123,097

151,282

160,004

105,8

Предмети, обладнання та інвентар (КЕКВ 2210)

тис. грн

2,640

 

 

 

Затверджено кількість штатних одиниць

шт. од.

5,45

5,45

5,45

100,0

Видатки на сільські будинки культури (КПКВК 4060)

 тис.грн.

683,338

999,599

1478,174

147,9

Видатки на оплату праці (КЕКВ 2111)

тис. грн

377,869

563,236

842,554

149,6

Нарахування на оплату праці (КЕКВ 2120)

тис. грн

92,468

157,402

218,234

138,6

Предмети, обладнання та інвентар (КЕКВ 2210)

тис. грн

20,300

34,635

 

0,0

Оплата послуг (КЕКВ 2240)

тис. грн

11,100

24,600

25,000

101,6

Оплата водопостачання (КЕКВ 2272)

тис.грн.

 

0,972

1,529

157,3

Оплата електроенергії (КЕКВ 2273)

тис. грн

173,951

217,240

387,205

178,2

Оплата інших енергоносіїв (КЕКВ 2275)

тис. грн

7,650

1,514

3,652

241,2

Затверджено кількість штатних одиниць

шт. од.

8

8

8

100,0

ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО, видатки всього, в т.ч.:

тис.грн.

2006,695

1531,740

2218,520

144,8

Благоустрій

тис. грн

141,472

89,090

523,520

587,6

Надання послуг з технічного обслуговування системи газопостачання та газового обладнання (житлові будинки)

тис. грн

 

15,000

15,000

100,0

КП "Дніпровський сількомунгосп"

тис. грн

707,620

567,650

480,000

84,6

КП "Петро-Михайлівський сількомунгосп"

тис. грн

1157,603

860,000

1200,000

139,5

ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, видатки всього, в т.ч.:

тис.грн.

1354,738

198,000

199,000

100,5

Поточні ремонти доріг

тис. грн

1239,150

198,000

199,000

100,5

Розроблення ген.плану с.Шевченка

тис. грн

115,588

0,000

0,000

 

ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ, видатки всього, в т.ч.:

тис.грн.

261,959

193,500

479,300

247,7

Заходи із ліквідації надзвичайних ситуацій

тис. грн

261,959

193,500

87,000

45,0

Резервний фонд

тис. грн

 

 

350,000

 

Оплата послуг за поштові відправлення для оповіщення призовників

тис. грн

 

30,000

42,300

141,0

МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ, видатки всього, в т.ч.:

тис.грн.

1615,683

6836,382

1360,000

19,9

Вільнянський місцевий архів

тис. грн

53,977

62,016

61,756

99,6

КНП "Вільнянський центр первинної медико-санітарної допомоги"

тис. грн

331,336

475,392

440,928

92,8

КНП Вільнянська багатопрофільна лікарня

тис. грн

666,478

656,500

857,316

130,6

Військова частина

тис. грн

100,000

 

 

 

Сільські ради

тис. грн

329,191

35,000

 

0,0

Обласний бюджет Запорізької області

тис. грн

61,080

5508,723

 

0,0

Підрозділу 18 державної пожежно-рятувальної частини 4 державного пожежно-рятувального загону

тис. грн

19,940

 

 

 

Головне управління Національної поліції на придбання дизпалива для автомобіля поліцейського громади

тис. грн

53,681

98,751

 

0,0

  

Обсяг видатків бюджету Петро-Михайлівської територіальної громади по загальному фонду на 2025 рік прогнозується  в  розмірі 36 548,100 тис.грн.

  1. КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності сільської ради»

На утримання апарату сільської ради на 2025 рік передбачені видатки у сумі 11 389,461тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:

- заробітна плата – 7 267,314тис. грн.,

- нарахування на оплату праці – 1 545,973тис.грн.,

- папір та канцелярські товари – 40,000тис.грн.,

- бензин для автомобілів – 417,600тис.грн.,

- запасні частини для автомобілів – 50,000тис.грн.,

- мастильні матеріали для автомобілів та генераторів – 12,800тис.грн.,

- технічне обслуговування систем газопостачання – 35,000тис.грн.,

- технічне обслуговування в топкових газового обладнання – 89,640тис.грн.,

- послуги по підготовці котельного обладнання до опалювального сезону                            8 об’єктів – 95,000тис.грн.,

- послуги з відключення/підключення  газопостачання – 28,000тис.грн.,

- поточний ремонт і технічне обслуговування офісної техніки – 30,000тис.грн.,

- послуги по супроводженню комп’ютерної програми – 19,800тис.грн.,

- послуги зв'язку по забезпеченню доступу до мережі Інтернет – 33,000тис.грн.,

- послуги зв’язку (телефон) – 5,400тис.грн.,

- обов’язкове страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті та цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів – 6,492тис.грн.,

- поточний ремонт службового автомобіля – 20,000тис.грн.,

- послуги з адвокатської діяльності – 96,000тис.грн.,

- послуги з придбання програмної продукції Office 365 - 6 шт. – 17,585тис.грн.,

- послуги інформатизації (технічна підтримка сайту: p-mih.rada@i.ua) – 11,500тис.грн.,

- послуги з реєстрації в системі програмного продукту "AIC "Місцеві бюджети" – 3,800тис.грн.,

- послуги з доступу в режимі онлайн до елек. Інф. ресурсу ibuhgalter.net – 7,488тис.грн.,

- поточний ремонт даху ФП с.Тернівка – 180,000тис.грн.,

- поточний ремонт будинку ФП с.Тернівка – 342,600тис.грн.

- поточний ремонт туалетів – 30,000тис.грн.

- оплата водопостачання – 16,702тис. грн.,

- оплата електроенергії – 495,615тис.грн.,

- оплата природного газу – 339,355тис.грн.,

- оплата розподілу природного газу 30,031тис.грн.,

- оплата за вивіз твердих побутових відходів – 8,766тис.грн.,

- оплата за придбання твердих паливних брикетів – 15,000тис.грн.,

- придбання палива для генератора – 58,000тис.грн.,

- оплата членських внесків, податків, судових зборів, сплата виконавчого збору та витрат виконавчого провадження, штрафних санкцій, обов'язкових платежів до бюджетів – 41,000тис.грн.

 

  1. КПКВК 0110160 «Керівництво і управління у відповідній сфері територіальних громадах»

На 2025 рік видатки на утримання Служби у справах дітей передбачені в розмірі 363,448тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:

- заробітна плата – 297,908тис. грн.,

- нарахування на оплату праці – 65,540тис.грн.

 

  1. КПКВК 0113140 «Забезпечення оздоровлення та відпочинок дітей»

Видатки на 2025 рік в сумі 94,500 тис.грн. на придбання путівок на оздоровлення та відпочинок:

  • діти – сироти та під опікою,
  • діти – один з батьків загинув (пропав безвісти)                                                  в районі проведення бойових дій,
  • діти з малозабезпечених сімей.

 

  1. КПКВК 0113160 «Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги

Видатки на 2025 рік складають 150,000тис.грн. для виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.

 

  1. КПКВК 0113210 «Організація та проведення громадських робіт»
  • Видатки згідно Програми організації оплачуваних громадських робіт в сумі 9,760тис.грн., з них на заробітну плату в сумі 8,000тис.грн., на нарахування на оплату в сумі 1,760тис.грн.
  • Видатки згідно Програми організації суспільно корисних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді суспільно корисних робіт в сумі 19,520тис.грн., з них на заробітну плату в сумі 16,000тис.грн., на нарахування на оплату праці в сумі 3,520тис.грн.

 

  1. КПКВК 0113241 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення»

На 2025 рік видатки на утримання КУ «Центр надання соціальних послуг» передбачені в розмірі 1413,780 тис. грн., з них:

  • заробітна плата – 1153,508 тис. грн.,
  • нарахування на оплату праці – 253,772тис.грн.,
  • папір та канцелярські товари – 5,000тис.грн.,
  • поточний ремонт і технічне обслуговування офісної техніки – 1,500тис.грн.

 

  1. КПКВК 0113242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення»

На 2025 рік видатки в сумі 608,200тис.грн., з них на:

  • Придбання подарунків (канцтоварів) для першокласників до свята «Першого дзвоника» - 11,100тис.грн.,
  • Придбання подарунків (канцтоварів) для вихованців закладу дошкільної освіти на свято «Випускники старшої групи»  - 9,300тис.грн.,
  • Придбання подарунків (канцтоварів) для учнів 11 класу до  свята «Останній дзвоник» - 7,800тис.грн.,
  • Придбання вінків до Дня пам’яті та примирення - 15,000тис.грн.,
  • Придбання новорічних подарунків учням, вихованцям, дітям з інвалідністю та дітям ВПО з окупованих територій – 99,000тис.грн.,
  • Допомога на поховання осіб деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого – 6,000тис.грн.
  • Послуги з поховання одиноких осіб – 30,000тис.грн.,
  • Надання одноразової соціальної матеріальної допомоги для проведення поховання загиблих військовослужбовців та волонтерів, які загинули (померли) під час проведення бойових дій – 150,000тис.грн.,
  • Виплата одноразової соціальної матеріальної допомоги пораненим військовослужбовців та волонтерів – 50,000тис.грн.,
  • Виплата одноразової соціальної матеріальної допомоги зниклих безвісти військовослужбовців та волонтерів – 15,000тис.грн.,
  • Виплата одноразової соціальної матеріальної допомоги у разі перебування в полоні військовослужбовців та волонтерів – 15,000тис.грн.,
  • Виплата одноразової соціальної матеріальної допомоги  в перший місяць служби – 200,000тис.грн.

 

  1. КПКВК 0114030 «Забезпечення діяльності бібліотек»

На утримання в 2025 році бібліотек, а саме: центральна публічна бібліотека с.Петро-Михайлівка, філії с.Дніпровка, с.Гнаровськ, с.Тернівка передбачені видатки в розмірі 732,937 тис. грн., з них на:

  • заробітна плата – 572,933 тис. грн.,
  • нарахування на оплату праці – 160,004тис.грн.

 

  1. КПКВК 0114060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів»

На утримання в 2025 році сільських будинків культури с.Петро-Михайлівка, с.Гнаровськ, с.Тернівка передбачені видатки в розмірі 1468,174тис. грн., з них на:

  • заробітна плата – 842,554 тис. грн.,
  • нарахування на оплату праці – 218,234тис.грн.,
  • оплата послуг надання доступу до Інтернет – 15,000тис.грн,
  • поточний ремонт туалетів – 10,000тис.грн.
  • оплата водопостачання – 1,529тис. грн.,
  • оплата електроенергії – 387,205тис.грн.,
  • оплата ТПВ – 3,652тис.грн.

 

  1.  КПКВК 0116013 «Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства»

На 2025 рік видатки в сумі 1680,000тис.грн., з них на:

  • Фінансова підтримка діяльності КП «Петро-Михайлівський сількомунгосп» в сумі 1200,000тис.грн. на оплату водопостачання.
  • Фінансова підтримка діяльності КП «Сількомунгосп Дніпровської сільської ради» в сумі 480,000тис.грн. на оплату електроенергії.

 

  1.  КПКВК 0116017 «Інша діяльність, пов’язана з експлуатацією об’єктів житлово-комунального господарства»

На 2025 рік видатки в сумі 15,000тис.грн. на оплату послуг з технічного обслуговування систем газопостачання та газового обладнання (житлових будинків)

 

  1. КПКВК 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів»

На 2025 рік видатки в сумі 523,520тис.грн., з них на:

  • оплата послуг прибирання снігу з вулиць – 60,000 тис.грн.,
  • страхування сміттєвоза – 2,450тис.грн.,
  • придбання бензину, оливи та запасних частин для косіння – 37,000тис.грн.,
  • придбання мотокоси – 50,000грн.
  • оплата електроенергії вуличного освітлення – 374,070тис.грн.
  1. КПКВК 0117461 «Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету» - на експлуатаційне утримання вулиці і дороги комунальної власності у населеному пункті (поточний ремонт дороги по вул. Миру в с.Якимівка Запорізького району Запорізької області) в сумі 199,000тис.грн.

 

  1. КПКВК 0118110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха»

На 2025 рік видатки в сумі 87,000тис.грн. на придбання бензину та дизельного палива для здійснення оперативно-службової діяльності підрозділу 18-ї Державної пожежно-рятувальної частини ГУ ДСНС у Запорізькій області.

 

  1. КПКВК 0118220 «Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення»

На 2025 рік видатки в сумі 42,300тис.грн. на оплату послуг за поштові відправлення для оповіщення призовників.

 

  1. КПКВК 0610160 «Керівництво і управління у відповідній сфері територіальних громадах»

На 2025 рік видатки на утримання відділу освіти, культури, молоді та спорту передбачені в розмірі 928,923тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:

- заробітна плата – 741,904тис. грн.,

- нарахування на оплату праці – 163,219тис.грн.,

- папір та канцелярські товари – 10,000тис.грн.,

- оплата послуг по доставці установам освіти підручників та навчально-методичної літератури – 10,000тис.грн.,

- оплата послуг реєстрації в системі програмного продукту "AIC "Місцеві бюджети" – 3,800тис.грн.

 

  1. КПКВК 0611010 «Надання дошкільної освіти»

На 2025 рік видатки на утримання КЗДО «ДС «Ромашка» передбачені в розмірі 4007,377 тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:

 - заробітна плата – 2899,621тис. грн.,

- нарахування на оплату праці – 637,917тис.грн.,

- папір та канцелярські товари – 5,000тис.грн.,

- придбання бензину, оливи та запасних частин для косіння, мастила для генератора – 5,000тис.грн.,

- оплата послуг з технічного обслуговування внутрішніх систем газопостачання та газового обладнання – 50,000тис.грн.,

- оплата послуг з технічного обслуговування систем газопостачання – 8,000тис.грн.,

- оплата послуг з припинення/відновлення газопостачання – 8,000тис.грн.,

- оплата послуг медичного обслуговування працівників – 40,000тис.грн.,

- оплата поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки – 5,000тис.грн.,

- оплата послуг з технічних випробувань (перевірка контурів заземлення) – 5,000тис.грн.,

- оплата послуг по супроводженню комп’ютерної програми – 3,000тис.грн.,

- оплата послуг зв'язку по забезпеченню доступу до мережі Інтернет – 8,400тис.грн.,

- оплата за обслуговування пожежної сигналізації – 19,200тис.грн.,

- оплата послуг з перезарядки вогнегасників – 10,000тис.грн.,

- оплата водопостачання – 12,812тис. грн.,

- оплата електроенергії – 50,160тис.грн.,

- оплата природного газу – 198,647тис.грн.,

- оплата розподілу природного газу – 18,455тис.грн.,

- оплата за вивіз ТПВ – 4,565тис.грн.,

- придбання палива для генератора – 18,000тис.грн.,

- оплата податків – 0,600тис.грн.

 

На 2025 рік видатки на утримання КЗДО «ДС «Гнаровчата» передбачені в розмірі 641,916 тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:

- заробітна плата – 498,162тис. грн.,

- нарахування на оплату праці – 110,000тис.грн.,

- оплата водопостачання – 0,540тис. грн.,

- оплата електроенергії – 29,700тис.грн.,

- оплата за вивіз ТПВ – 1,514тис.грн.,

- навчання працівників – 2,000тис.грн.

 

  1. КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти  за рахунок коштів  місцевого бюджету»:

На утримання ОКЗ «Орієнтир» передбачені видатки в розмірі 3306,172тис.грн.        У загальному обсязі видатки складають:

- заробітна плата – 2 141,030тис. грн.,

- нарахування на оплату праці – 471,027тис.грн.,

- папір та канцелярські товари – 10,000тис.грн.,

- придбання бензину, оливи та запасних частин для косіння, мастила для генератора – 10,000тис.грн.,

- придбання миючих засобів – 5,175тис.грн.,

- придбання електротоварів – 5,030тис.грн.,

- придбання будівельних матеріалів – 13,770тис.грн.,

- технічне обслуговування систем газопостачання – 22,157тис.грн.,

- технічне обслуговування газового обладнання – 25,122тис.грн.,

- оплату послуг реагування наряду поліції (обслуговування тривожної кнопки) – 2,000тис.грн.,

- періодична повірка димових та вентиляційних каналів – 2,000тис.грн.,

- оплата послуг з припинення/відновлення газопостачання – 4,500тис.грн.,

- оплата послуг зв'язку по забезпеченню доступу до мережі Інтернет – 10,000тис.грн.,

- оплата послуг зв’язку (телефон) – 2,500тис.грн.,

-  оплата послуг медичного обслуговування та проведення профілактичних досліджень працівників  – 35,000тис.грн.,

- оплата поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки – 9,000тис.грн.,

- оплата послуг по супроводженню комп’ютерних програм – 5,500тис.грн.,

- оплата послуг з технічних випробувань (перевірка контурів заземлення) – 5,000тис.грн.,

- оплата за обслуговування пожежної сигналізації – 10,000тис.грн.,

- оплата водопостачання – 20,000тис. грн.,

- оплата електроенергії – 93,755тис.грн.,

- оплата природного газу – 331,078тис.грн.,

- оплата розподілу природного газу – 45,000тис.грн.,

- оплата за вивіз ТПВ – 3,028тис.грн.,

- придбання палива для генератора – 18,000тис.грн.,

- навчання працівників – 6,000тис.грн.,

- оплата податків – 0,500тис.грн.

 

На утримання Дніпровського ліцею передбачені видатки в розмірі 2188,672тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:

- заробітна плата – 1344,334тис. грн.,

- нарахування на оплату праці – 295,754тис.грн.,

- папір та канцелярські товари – 10,000тис.грн.,

- придбання бензину, оливи та запасних частин для косіння, мастила для генератора – 10,000тис.грн.,

- придбання будівельних матеріалів – 10,000тис.грн.,

- оплата послуг з технічного обслуговування внутрішніх систем газопостачання та газового обладнання – 35,500тис.грн.,

- оплата послуг з підготовки котельного обладнання до опалювального сезону – 41,000тис.грн.,

- оплата послуг з технічного обслуговування газопроводу – 4,000тис.грн.,

- оплата послуг з припинення/відновлення газопостачання – 4,800тис.грн.,

- оплата послуг з технічних випробувань (перевірка контурів заземлення) – 4,100тис.грн.,

- оплату послуг реагування наряду поліції (обслуговування тривожної кнопки) – 1,200тис.грн.,

-  оплата послуг медичного обслуговування та проведення профілактичних досліджень працівників  – 34,000тис.грн.,

- оплата поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки – 9,300тис.грн.,

- оплата послуг по супроводженню комп’ютерних програм – 4,950тис.грн.,

- оплата послуг зв'язку по забезпеченню доступу до мережі Інтернет – 8,400тис.грн.,

- оплата за обслуговування пожежної сигналізації – 8,400тис.грн.,

- оплата послуг з перезарядки вогнегасників – 12,000тис.грн.,

- оплата водопостачання – 10,620тис. грн.,

- оплата електроенергії – 45,000тис.грн.,

- оплата природного газу – 248,309тис.грн.,

- оплата розподілу природного газу – 23,825тис.грн.,

- оплата за вивіз ТПВ – 1,930тис.грн.,

- придбання палива для генератора – 13,750тис.грн.,

- навчання працівників – 7,000тис.грн.,

- оплата податків – 0,500тис.грн.

 

На утримання Тернівського ліцею передбачені видатки в розмірі 2 449,904тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:

- заробітна плата – 1523,111тис. грн.,

- нарахування на оплату праці – 335,085тис.грн.,

- папір та канцелярські товари – 10,000тис.грн.,

- придбання бензину, оливи та запасних частин для косіння, мастила для генератора – 10,000тис.грн.,

- придбання будівельних матеріалів – 10,000тис.грн.,

- оплата послуг з технічного обслуговування внутрішніх систем газопостачання та газового обладнання – 32,500тис.грн.,

- оплата послуг з підготовки котельного обладнання до опалювального сезону – 41,000тис.грн.,

- оплата послуг з технічного обслуговування газопроводу – 4,000тис.грн.,

- оплата послуг з припинення/відновлення газопостачання – 4,800тис.грн.,

- оплата послуг з технічних випробувань (перевірка контурів заземлення) – 4,100тис.грн.,

- оплату послуг реагування наряду поліції (обслуговування тривожної кнопки) – 1,200тис.грн.,

-  оплата послуг медичного обслуговування та проведення профілактичних досліджень працівників  – 31,000тис.грн.,

- оплата поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки – 9,300тис.грн.,

- оплата послуг по супроводженню комп’ютерної програми – 4,450тис.грн.,

- оплата послуг зв'язку по забезпеченню доступу до мережі Інтернет – 8,400тис.грн.,

- оплата послуг з перезарядки вогнегасників – 12,000тис.грн.,

- оплата електроенергії – 45,000тис.грн.,

- оплата природного газу – 314,524тис.грн.,

- оплата розподілу природного газу – 26,326тис.грн.,

- оплата за вивіз ТПВ – 1,858тис.грн.,

- придбання палива для генератора – 13,750тис.грн.,

- навчання працівників – 7,000тис.грн.,

- оплата податків – 0,500тис.грн.

 

На утримання Гнаровської початкової школи передбачені видатки в розмірі 1297,132 тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:

- заробітна плата – 832,682тис. грн.,

- нарахування на оплату праці – 183,190тис.грн.,

- папір та канцелярські товари – 5,000тис.грн.,

- придбання будівельних матеріалів – 5,000тис.грн.,

- придбання бензину, оливи та запасних частин для косіння, мастила для генератора – 5,000тис.грн.,

- придбання вогнегасників – 4,800тис.грн.

- оплата послуг з технічного обслуговування внутрішніх систем газопостачання та газового обладнання – 20,000тис.грн.,

- оплата послуг з технічного обслуговування газопроводу – 3,500тис.грн.,

- оплата послуг з періодичної перевірки димових та вентиляційних каналів – 1,500тис.грн.,

- оплата послуг з технічних випробувань (перевірка контурів заземлення) – 4,000тис.грн.,

- оплата послуг з припинення/відновлення газопостачання – 4,500тис.грн.,

- оплату послуг реагування наряду поліції (обслуговування тривожної кнопки) – 1,200тис.грн.,

-  оплата послуг медичного обслуговування та проведення профілактичних досліджень працівників  – 7,200тис.грн.,

- оплата поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки – 3,600тис.грн.,

- оплата послуг по супроводженню комп’ютерної програми – 1,150тис.грн.,

- оплата послуг зв'язку по забезпеченню доступу до мережі Інтернет – 9,600тис.грн.,

- оплата водопостачання – 1,943тис. грн.,

- оплата електроенергії – 45,000тис.грн.,

- оплата природного газу – 132,432тис.грн.,

- оплата розподілу природного газу – 9,335тис.грн.,

- оплата за вивіз ТПВ – 3,700тис.грн.,

- придбання палива для генератора – 12,500тис.грн.,

- оплата податків – 0,300тис.грн.

 

  1. КПКВК 0611142 «Інші програми та заходи у сфері освіти»

Видатки на регулярний підвіз учнів, вихованців та педагогічних працівників до місця навчання і додому в сумі 610,240тис.грн., а саме:

- відділ ОКМС - надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку – 7,240 тис.грн.,

- ОКЗ «Орієнтир» передбачені видатки на обов’язкове страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті та цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів – 15,000тис.грн., придбання дизельного палива, мастильних матеріалів та запасних частин – 270,000тис.грн.

- Тернівський ліцей передбачені видатки на обов’язкове страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті та цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів – 6,000тис.грн., придбання дизельного палива, мастильних матеріалів та запасних частин – 100,000тис.грн.

- Дніпровський ліцей передбачені видатки на обов’язкове страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті та цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів – 12,000тис.грн. придбання дизельного палива, мастильних матеріалів та запасних частин – 200,000тис.грн.

 

  1. КПКВК 3710160 «Керівництво і управління у відповідній сфері територіальних громадах»

На 2025 рік видатки на утримання відділу фінансів передбачені в розмірі 601,164тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:

- заробітна плата – 477,122тис. грн.,

     - нарахування на оплату праці – 104,967тис.грн.,

     - придбання канцелярських товарів – 10,000тис.грн.,

     - оплата послуг реєстрації в системі програмного продукту "AIC "Місцеві    

        бюджети" – 9,075тис.грн.

 

  1.  КПКВК 3718710 «Резервний фонд» в сумі 100,000тис.грн.

Відповідно  до ст. 24  Бюджетного кодексу України, по КПКВК  3718710 «Резервний фонд місцевого бюджету» передбачено 350,000тис. грн., що становить 0,96 відсотка від загального обсягу видатків для проведення заходів з ліквідації наслідків та запобігання надзвичайних ситуацій та інших непередбачених заходів, що не мають постійного характеру і не могли бути передбачені при формуванні бюджету.

 

  1. КПКВК 3719770 «Інші субвенції з місцевого бюджету» на 2025 рік  видатки передбачено в розмірі 1360,000тис.грн., а саме:
    1. Вільнянський місцевий архів на утримання

61,756тис.грн.

    1. КНП Вільнянська багатопрофільна лікарня на:

 857,316тис.грн

   

-на безкоштовні рецепти для лікування осіб, які страждають на психічні розлади

98,205тис.грн.

-на оплату водопостачання та водовідведення

95,827тис.грн.

-на оплату електроенергії

351,237тис.грн.

-на оплату природного газу

307,390тис.грн.

- на оплату інших енергоносіїв (ТВП)

4,657тис.грн.

    1. КНП "Вільнянський центр первинної медико-санітарної допомоги" на:

 440,928тис.грн

-на Програму і централізовані заходи боротьби з туберкульозом (придбання вакцини "Туберкулін")

34,729тис.грн.

-на Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет (придбання витратних матеріалів для індивідуальних глюкометрів)

67,012тис.грн.

-на Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет (забезпечення цукрознижуючими таблеткованими препаратами, згідно отриманих пільгових та безкоштовних рецептів)

56,803тис.грн.

-на Централізовані заходи з лікування онкологічних хворих (забезпечення знеболювальними препаратами)

31,616тис.грн.

-на Програму профілактики, діагностики та лікування рідкісних (орфанних) хвороб

200,000тис.грн.

-на Програму удосконалення системи надання медичної допомоги хворим нефрологічного профілю

6,612тис.грн.

-на придбання бензину для автомобіля АЗПСМ с.Петро-Михайлівка

14,527тис.грн.

-на придбання господарських товарів

5,000тис.грн.

-на придбання будівельних матеріалів

10,000тис.грн.

-придбання вуличного туалету

9,000тис.грн.

-на проведення обов'язкового страхування водія та автомобіля АЗПСМ с.Петро-Михайлівка

1,429тис.грн.

-на оплату за користування Інтернетом в АЗПСМ с.Петро-Михайлівка

4,200тис.грн.

 

 

Начальник відділу фінансів

Петро-Михайлівської сільської ради                                           Олена КУРЧЕНКО

 

ДОДАТОК 1

ДОДАТОК 3

ДОДАТОК 5

ДОДАТОК 7

РІШЕННЯ №21 від 27.11.2024р "Про бюджет Петро-Михайлівської територіальної громади на 2025 рік"

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь