ПРОГНОЗ БЮДЖЕТУ
Прогноз Бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки
(085280000000)
I. Загальна частина
Прогноз бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки (далі – Прогноз) розроблено відповідно до статті 75¹ Бюджетного кодексу України, діючих Податкового та Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.
Показники Прогнозу сформовано на підставі положень Бюджетної декларації на 2022-2024 роки, схваленої постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 548, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, а також на основі комплексного аналізу економічної ситуації, стану фінансового потенціалу, оцінки досягнутого рівня розвитку економіки і соціальної сфери сільської ради. Прогноз враховує положення Плану соціально-економічного розвитку Петро-Михайлівської сільської ради на 2021–2023 роки, затвердженого рішенням Петро-Михайлівської сільської ради від 18.02.2021 року № 18, і місцевих галузевих програм на відповідний період, затверджених сільською радою.
Прогноз є стратегічним документом планування показників бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади на середньостроковий період і основою для складання проекту бюджету на 2022 рік.
Мета Прогнозу полягає у формуванні послідовної та передбачуваної бюджетної політики на рівні громади шляхом створення дієвого механізму управління бюджетним процесом, встановлення зв’язку між стратегічними цілями та можливостями бюджету в середньостроковій перспективі.
Для досягнення мети Прогнозу планується забезпечити виконання наступних завдань:
– планування реальних надходжень бюджету з урахуванням зміни бази оподаткування і фактичного рівня відповідних надходжень за минулі періоди;
– забезпечення виконання дохідної частини бюджету відповідно до показників, затверджених сільською радою;
– вжиття заходів щодо забезпечення додаткових надходжень до бюджету;
– послідовна та передбачувана бюджетна політика, яка дозволить забезпечити фінансову стабільність територіальної громади;
– посилення бюджетної дисципліни та контролю за раціональністю розподілу бюджетних коштів та ефективністю їх використання;
– реалізація системних напрямків удосконалення і формування оптимальної мережі бюджетних установ з метою надання якісних послуг.
Прогноз спрямований на реалізацію цілей державної політики у всіх сферах, забезпечення пріоритетних напрямків розвитку територіальної громади та виконання завдань сільських цільових програм, що забезпечують вирішення нагальних проблем жителів громади.
Прогноз включає основні показники економічного і соціального розвитку Петро-Михайлівської сільської ради, індикативні прогнозні показники бюджету за основними видами доходів, фінансування видатків, взаємовідносини з державним бюджетом та іншими місцевими бюджетами.
Прогноз ґрунтується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності бюджетної системи.
Прогнозні показники бюджету на 2022-2024 роки є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності та формування показників проекту бюджету.
Можливими ризиками невиконання прогнозних показників можуть бути зростання цін на енергоносії на 5 % і більше у порівнянні з показниками, врахованими у Прогнозі, невиконання прогнозних показників доходів бюджету на 5 % і вище, підвищення рівня інфляції. Недосягнення запланованих темпів зростання фонду оплати праці, що призведе до невиконання податку на доходи фізичних осіб, що є основним бюджетоутворюючим джерелом наповнення бюджету.
Заходами з мінімізації впливу фіскальних ризиків на показники бюджету є здійснення заходів з енергозбереження, покращення адміністрування податків і зборів, зниження частки тіньової економіки, підвищення інвестиційної привабливості громади.
Формування Прогнозу базується на принципах збалансованості, обґрунтованості, ефективності та результативності, які визначені статтею 7 Бюджетного кодексу України.
II. Основні прогнозні показники економічного
та соціального розвитку
Під час розроблення Прогнозу враховано основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України та стан економічного та соціального розвитку територіальної громади в поточному році та на 2022-2024 роки.
Основні види господарської діяльності територіальної громади – це сільське господарство, підприємство з виготовлення вогнегасників, перевантажувальний термінал з комплексом з приймання, зберігання і відвантаження зернових та олійних культур, роздрібна торгівля. Важливим для розвитку економіки, наповнення місцевого бюджету, забезпечення зайнятості населення є діяльність сільського господарства.
При формуванні показників бюджету на 2022-2024 роки враховано відповідно до Бюджетної декларації збільшення розміру мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму для працездатних осіб та посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду:
- мінімальна заробітна плата станом на 01.01.2022 року встановлюється в обсязі 6500 грн. (темпи росту на 8,3% до 2021 року), з 01.10.2022 року – 6700 грн. (темпи росту на 3,1%); на 01.01.2023 року в обсязі 7176 грн. (темпи росту на7,1% до 2022 року); на 01.01.2024 року – 7665 грн.( темпи росту на 6,8% до 2023 року);
- прожитковий мінімум для працездатних осіб станом на 01.01.2022 року встановлюється в обсязі 2481 грн.(темпи росту на 9,3% до 2021 року); на 01.01.2023 року в обсязі 2684 грн. (темпи росту на8,2% до 2022 року); на 01.01.2024 року – 2880 грн.( темпи росту на 7,3% до 2023 року);
- розмір посадового окладу працівника 1-го тарифного розряду встановлюється станом на 01.01.2022 року в обсязі 2983 грн. (ріст на 11,7% до 2021 року), з 01.10.2022 року – 2982 грн.(ріст на 3,1%); на 01.01.2023 року – 3193 грн. (ріст на 7,1% до 2022 року); на 2024 року – 3411 грн. ( ріст на 6,8% до 2023 року).
Основні макропоказники економічного і соціального розвитку України у
2020 – 2024 роках
Назва |
2020р |
2021р |
2022 р |
2023р |
2024р |
Звіт |
Очікуване |
Прогноз |
|||
Валовий внутрішній продукт: у відсотках до попереднього року |
96,0 |
104,1 |
103,8 |
104,7 |
105,0 |
Індекс споживчих цін (ІСЦ): грудень до грудня попереднього року, відсотки |
105,0 |
108,9 |
106,2 |
105,3 |
105,0 |
Індекс цін виробників (ІЦВ): грудень до грудня попереднього року, відсотки |
114,5 |
117,0 |
107,8 |
106,2 |
105,7 |
Експорт товарів та послуг у відсотках до попереднього року |
95,5 |
108,8 |
106,5 |
107,7 |
107,9 |
Імпорт товарів та послуг у відсотках до попереднього року |
82,1 |
115,6 |
109,2 |
109,4 |
108,6 |
Облікова ставка Національного банку України, відсотків річних на кінець періоду |
6,0 |
7,5 |
7,0 |
5,5 |
5,2 |
Обмінний курс гривні до долара США, гривень за долар США в середньому за період |
27,0 |
28,0 |
28,6 |
28,8 |
29,2 |
III. Загальні показники бюджету
Прогноз бюджету на 2022-2024 роки включає прогнозні показники бюджету громади за основними видами доходів, фінансування, видатків і кредитування, а також прогнозні показники за бюджетними програмами. Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування показників проекту бюджету сільської територіальної громади на 2022 рік. Формування проекту бюджету на відповідний рік здійснюватиметься з урахуванням змін основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку громади, а також змін у нормативно-правовій базі.
Обсяг ресурсу бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки прогнозується 36 306 200 гривень, 38 978 400 гривень та 41 455 900 гривень відповідно. У співставних умовах середньорічний темп росту надходжень та витрат складає 7%. Загальні показники надходжень до бюджету та граничні показники видатків бюджету наведені у додатку 1 до проекту прогнозу бюджету.
Чисельність населення в громаді має тенденцію до зменшення, як і населення працездатного віку. Позитивним є факт збільшення числа зайнятих громадян та скорочення чисельності громадян, які перебувають на обліку, як такі, що шукають роботу. Структура ринку праці громади по галузях у 2021 характерна тим, що значна частка працюючих зайнята в бюджетній сфері, і вагома частина податків надходить з коштів на виплату заробітної плати з місцевого та державного бюджетів. Робочі місця нерівномірно розподілені по території громади, тому щодо можливостей працевлаштування, то найбільше робочих місць створено в с.Петро-Михайлівка та с.Тернівка.
Основну частину земель сільськогосподарського призначення обробляють сільськогосподарські підприємства:
- СФГ «Лещенко В.М.» - 2458 га
- ТОВ «Петромихайлівське» - 1850 га
- ФГ «Агронікс» - 1330 га
- ТОВ «ЮГАГРО» - 1297 га
- СФГ «Нега» - 1246 га
- ТОВ «Вега» 1138 га
- ТОВ «Дніпро-2009» - 616 га
- АФ «Лан» - 588 га
- ТОВ АФ «Жовтневий» - 565 га
З метою стабільного наповнення бюджету розроблено та затверджено рішеннями сесії сільської ради № 3, 4, 5, 6 від 13.07.2021 року ставки місцевих податків. Крім того потрібно провести роботу з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, яку застосовують для визначення розміру земельного податку, орендної плати.
Для залучення в громаду додаткових коштів було підготовлено та подано заявки на конкурси проектів, а саме:
- Заявка на субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 478000гривень на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості с.Великодубове, с.Тернівка та с.Улянівка.
- Заявка на субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 674796 гривень з співфінансуванням 30% для забезпечення обладнанням та меблями центру надання адміністративних послуг (ЦНАП).
- Заявка на субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 2299680гривень з співфінансуванням 10% для придбання резервуару для питного водопостачання.
- Заявка на субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 1775000гривень з співфінансуванням 10% для придбання екскаватора.
- Заявка субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 208000гривень з співфінансуванням 10% для придбання 8 ноутбуків для педагогів.
- Заявка на субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 480000гривень з співфінансуванням 10% для придбання мультифункціональних спортивних майданчиків.
- Заявка на субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 1750000гривень з співфінансуванням 40% для придбання шкільного автобусу.
- Заявка на субвенцію з державного та обласного бюджетів місцевим бюджетам з співфінансуванням 20 % на облаштування парку с.Петро-Михайлівка.
- Заявка на «Активні парки – локації здорової України»
За рахунок коштів з місцевого бюджету проведено поточний ремонт будівлі фельдшерського пункту с.Дніпровка на суму 79 360 гривнів.
За рахунок коштів з місцевого бюджету розпочата робота з розроблення Генерального плану с.Шевченка на суму 100 000 гривнів.
За рахунок коштів з місцевого бюджету проведено капітальне будівництво мереж внутрішнього газопостачання та нестандартне приєднання до газорозподільної системи в котельні АЗСМ с.Петро-Михайлівка на суму 239 758 гривнів.
За рахунок коштів з місцевого бюджету надається фінансова допомога комунгоспам на суму 1 162 959 гривнів.
За рахунок залишку коштів минулих років освітньої субвенції з державного бюджету виготовлена проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт санітарних вузлів ОКЗ "Орієнтир" на суму 49999 гривнів.
За рахунок залишку коштів минулих років освітньої субвенції з державного бюджету проведено капітальний ремонт ганку з влаштуванням пандусу ОКЗ "Орієнтир" на суму 395035 гривнів.
За рахунок залишку коштів минулих років освітньої субвенції з державного бюджету виготовлено проектно-кошторисну документацію з технічною експертизою "Капітальний ремонт КО "Дніпровська ЗОШ" (монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу)" на суму 22 112 гривнів.
Петро-Михайлівська сільська рада в даний час напрацювала такі пріоритетні проекти розвитку на 2022-2024 роки, по яким планується залучати кошти:
- Капітальні ремонти доріг та провулків,
- Капітальний ремонт даху КДНЗ «ДС «Ромашка», експертний звіт станом на 05.08.2019 року складає 1353385 гривнів,
- Капітальний ремонт даху КО «Дніпровська ЗОШ», експертний звіт станом на 20.08.2019 року складає 1499718 гривнів,
- Капітальний ремонт покрівлі та стелі сільського будинку культури с.Петро-Михайлівка, експертний звіт станом на 05.06.2018 року складає 1691046 гривнів,
- Капітальний ремонт санітарних вузлів ОКЗ «Орієнтир», експертний звіт станом на 19.04.2021 року складає 874680 гривнів,
- Освітлення вулиць в населених пунктах громади,
- Встановлення систем протипожежного захисту в медичних та освітніх закладах.
IV. Показники доходів бюджету
Прогноз дохідної частини бюджету громади розроблено відповідно до норм бюджетного та податкового законодавства, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та територіальної громади, особливостей податкової політики, передбачених Бюджетною декларацією на 2022-2024 роки, положень нормативно-правових актів сільської ради про встановлення місцевих податків і зборів.
З метою розширення податкової бази та залучення додаткових надходжень до бюджету громади визначено завдання, як поліпшення економічних, правових та організаційних умов для залучення інвестиційних ресурсів та задіяння земельного потенціалу громади.
Для виконання пріоритетних завдань передбачається здійснити наступні заходи:
- проведення роз’яснювальної роботи серед населення через засоби масової інформації щодо соціального значення легалізації праці та заробітної плати, дотримання норм законодавства в частині оплати праці у розмірі не менше мінімальної заробітної плати, обов’язкового декларування доходів та сплати податків. Очікуваний результат підвищення рівня зайнятості та соціального забезпечення населення, зростання надходжень податку на доходи фізичних осіб;
- організація реєстрації фізичних осіб-підприємців у доступній формі та у найкоротші терміни, що очікувано розширить сфери діяльності малого бізнесу, збільшить надходження єдиного податку;
- провести інвентаризацію земельних ділянок, здійснити перегляд укладених договорів оренди земельних ділянок на предмет відповідності розміру орендної плати нормам Податкового кодексу України, що забезпечить задіяння земельного потенціалу громади для залучення інвестицій, збільшення надходжень плати за землю;
- проводити моніторинг податкового боргу платників податків до бюджету та провести претензійно-позовну роботу щодо його зменшення.
Прогнозні показники доходів бюджету сформовані на основі існуючої податкової бази та реалізації пріоритетних завдань із розширення її потенціалу. При формуванні дохідної частини сільського бюджету були враховані планові показники на 2021 рік та прогнозні показники на 2022-2024 роки.
Обсяг власних доходів загального фонду сільського бюджету на 2022 рік розрахований у сумі 16 106 800 гривень, що на 1 711 880 гривень менше ніж планові у 2021 році. До спеціального фонду у 2022 році прогнозується отримати 264 500 гривень.
Обсяг власних доходів загального фонду сільського бюджету на 2023 рік розрахований у сумі 16 643 200 гривень, що на 536 400 гривень більше ніж прогнозні у 2022 році. До спеціального фонду у 2023 році прогнозується отримати 264 500 гривень.
Обсяг власних доходів загального фонду сільського бюджету на 2024 рік розрахований у сумі 17 232 200 гривень, що на 589 000 гривень більше ніж прогнозні у 2023 році. До спеціального фонду у 2024 році прогнозується отримати 264 500 гривень.
Показники доходів бюджету громади наведені в додатку 2 до прогнозу бюджету.
В структурі доходів найбільшу частку становитимуть податкові та неподаткові надходження – майже 55 %; міжбюджетні трансферти – 45 %.
Основними джерелами доходів загального фонду сільського бюджету на
2022-2024 роки залишаються податок на доходи фізичних осіб, єдиний податок та податок на майно (нерухомість, земля), що становлять відповідно 54%, 25% та 20% від прогнозного показника доходів.
Як і в попередні періоди, найбільшу питому вагу у надходженнях податку та збору на доходи фізичних осіб займає податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами із доходів платника податку у вигляді заробітної плати. Прогноз надходжень з податку на доходи фізичних осіб розраховано відповідно до єдиної ставки (18 %) оподаткування доходів фізичних осіб, сталого підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму, подальшого зростання середньомісячної заробітної плати найманих працівників шляхом збільшення продуктивності праці, легалізації виплати заробітної плати. Темпи росту податку на доходи фізичних осіб (в цілому по всіх видах надходжень податку) прогнозуються у 2022 році на рівні 6,0%, у 2023 році – на 6,0% та у 2024 році – на 6%. Найбільшими платниками податку та збору на доходи фізичних осіб є: соціальна сфера сільської ради, ТОВ «Нібулон», ТОВ «Хладар-Техсоюз».
Прогнозний обсяг єдиного податку на 2022-2024 роки розраховано з урахуванням положень Податкового кодексу України, фактичних надходжень, кількості платників, ставок встановлених рішенням Петро-Михайлівської сільської ради, а також застосування з 2024 року індексації нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарських угідь для цілей оподаткування єдиним податком четвертої групи відповідно до Бюджетної декларації. Найбільшими платниками єдиного податку є: СФГ «Лещенко В.М.», ТОВ «Петромихайлівське», ТОВ «ЮГАГРО», СФГ «Нега», ТОВ «Вега», ТОВ «Дніпро-2009», АФ «Лан», ПП «УКРЛАН».
Розрахунок прогнозної суми податку на майно, в частині плати за землю
на 2022-2024 роки проведено за підсумками фактичних надходжень за попередні роки, за ставками, визначеними рішеннями сільської ради, щодо земельного податку, орендної плати, з урахуванням перегляду договорів оренди земельних ділянок в частині збільшення розміру орендної плати, поновлення строку дії договорів оренди, прийняття рішень про встановлення факту користування земельною ділянкою без оформлення правовстановлювальних документів. Темпи росту плати за землю не прогнозуються у 2022 році. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки прогнозуються з урахуванням збільшення ставок податку, які встановлені рішеннями сільської ради, та темпів зростання мінімальної заробітної плати. Найбільшими платниками податку на майно є: СФГ «Лещенко В.М.», ТОВ «Петромихайлівське», СФГ «Нега», ТОВ АФ «Жовтневий», АФ «Лан», ДП «Івченко-Прогрес», ТОВ «Нібулон».
V. Показники фінансування бюджету, показники місцевого боргу
Показники фінансування бюджету на 2022-2024 роки не прогнозуються - додаток 3.
VІ. Показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету
Під час формування видаткової частини бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади у середньостроковому періоді основним прагненням є досягнення цілей державної політики в межах ресурсних можливостей бюджету територіальної громади, спрямовування коштів на заходи відповідно до їх пріоритетності та актуальності, а також з урахуванням економного використання коштів за діючими бюджетними програмами.
Прогнозні показники видатків та кредитування бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади на 2022 – 2024 роки відображені на підставі поданих головними розпорядниками коштів пропозицій до Прогнозу, а саме:
граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів – додаток 6;
граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету – додаток 7.
В процесі формування видаткової частини бюджету враховані прогнозні розміри мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки на 2022-2024 роки відповідно до Бюджетної декларації, прийнятої Верховною Радою України 15 липня 2021 року:
Дата |
Мінімальна заробітна плата |
Посадовий оклад працівника І тарифного розряду ЄТС |
||
грн |
темпи приросту, % |
грн |
темпи приросту, % |
|
з 01 січня 2022 року |
6500 |
|
2893 |
|
з 01 жовтня 2022 року |
6700 |
3,1 |
2982 |
3,1 |
з 01 жовтня 2022 року |
7176 |
7,1 |
3193 |
7,1 |
з 01 січня 2024 року |
7665 |
6,8 |
3411 |
6,8 |
|
|
|
|
|
В першу чергу при формуванні видаткової частини прогнозу бюджету враховано вимоги статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами та комунальними некомерційними підприємствами охорони здоров’я.
Враховані також обсяги видатків, необхідні для забезпечення стабільної роботи установ та закладів соціально – культурної сфери, надання соціальних гарантій для малозахищених категорій громадян, підтримки в належному стані об’єктів житлово – комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури громади, впровадження заходів з енергозбереження (енергоефективності), виконання в межах фінансових можливостей місцевих програм.
Державне управління
Пріоритетними завданнями апарату сільської ради та її виконавчого органу є належне фінансове забезпечення функціонування органів місцевого самоврядування для здійснення ними повноважень, визначених Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами. У 2022 та 2023-2024 роках передбачається здійснити заходи щодо:
— забезпечення прозорості, відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування, подальший розвиток свободи слова і думки;
— впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльності місцевого самоврядування;
— забезпечення повноцінного виконання повноважень Петро-Михайлівської сільської ради згідно з чинним законодавством;
— подальшого розвитку створеної прозорої системи в прийнятті рішень органами місцевого самоврядування;
— створення належних умов для реалізації органами місцевого самоврядування прав та повноважень, визначених чинним законодавством України
Освіта
Цілі державної політики у сфері освіти реалізуються головним розпорядником бюджетних коштів – Відділом освіти, молоді та спорту Петро-Михайлівської сільської ради (додаток 6) та у середньостроковій перспективі будуть направлені на:
зміцнення матеріально-технічної бази дошкільних навчальних закладів,
забезпечення закладів загальної середньої освіти сучасним навчальним обладнанням та оновлення матеріально-технічної бази;
забезпечення державних гарантій з оплати праці працівникам бюджетних установ;
організація оздоровлення учнів загальноосвітніх шкіл;
організація харчування та придбання медикаментів.
побудова освітньої мережі у відповідності до наявних ресурсів.
Основні результати, яких планується досягти:
створення нового освітнього середовища, яке відповідає вимогам сьогодення;
забезпечення доступної дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти з урахуванням демографічних та економічних реалій;
сприяння підвищенню мотивації учнів до навчання, а вчителів - до професійного розвитку;
Реалізація освітніх послуг буде здійснюватися через існуючу мережу освітніх закладів, яка включає 2 заклади дошкільної освіти, а саме: КДНЗ «ДС «Ромашка», КЗДО «ДС «Гнаровчата», 4 установи загальної середньої освіти, а саме: КО «Дніпровська ЗОШ», КЗ «Гнаровська ЗОШ», ОКЗ «Орієнтир», КЗ «Тернівський НВК».
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Основними цілями реалізації державної політики у сфері соціального захисту та соціального забезпечення на 2022-2024 роки є підвищення ефективності управління бюджетними коштами на підтримку соціально вразливих верств населення, подальше реформування сфери надання соціальних послуг та соціального захисту.
Прогнозні граничні показники бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади по видатках на фінансування галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» на 2022-2024 роки передбачаються головному розпоряднику коштів, а саме: Петро-Михайлівській сільській раді. За рахунок коштів бюджету сільської територіальної громади у середньостроковому періоді планується утримувати Комунальний заклад «Центр надання соціальних послуг» Петро-Михайлівської сільської ради та Службу у справах дітей виконавчого комітету Петро-Михайлівської сільської ради.
Крім того, на 2022 – 2024 роки плануються видатки на реалізацію місцевої програми соціального захисту населення.
Завданнями на 2022-2024 роки є:
забезпечення максимальної адресності та наближеності надання відповідної соціальної підтримки тим, хто її потребує;
прозорість та доступність в отриманні соціальної підтримки;
надання соціальної підтримки особам, які опинились в складних життєвих обставинах.
Основні результати, яких планується досягти:
посилити соціальний захист окремих категорій громадян Петро-Михайлівської громади, ефективно спрямувати відповідні грошові кошти на підтримку найбільш незахищених верств населення, для яких пільги і гарантії є додатковим засобом забезпечення достатнього життєвого рівня.
Культура і мистецтво
Цілями державної політики у сфері культури і туризму, втіленням яких на місцевому рівні займається головний розпорядник бюджетних коштів – Петро-Михайлівська сільська рада (додаток 6), є відродження та духовний розвиток традицій і культури.
Прогнозні граничні показники бюджету територіальної громади головним розпорядником бюджетних коштів розподілені на реалізацію наступних бюджетних програм, а саме:
КПКВК 4030 «Забезпечення діяльності бібліотек» на утримання Петро-Михайлівської центральної бібліотеки та 3 бібліотек – філій;
КПКВК 4060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів», на утримання 3 будинків культури;
Житлово-комунальне господарство
Реалізація цілей державної політики, власних повноважень органів місцевого самоврядування в сфері утримання, благоустрою та розвитку житлово-комунального господарства громади, а також у сфері забезпечення ефективного функціонування та розвитку вулично-дорожньої мережі визначена заходами місцевої програми розвитку житлово-комунального господарства Петро-Михайлівської сільської ради.
Пріоритетними напрямками розвитку житлово-комунального господарства є: організація благоустрою населених пунктів, належне утримання об’єктів комунальної власності, реконструкція системи водопостачання сіл громади, збільшення обсягів робіт капітального ремонту вулично-дорожньої мережі та об’єктів благоустрою, фінансова допомога комунгоспам.
VII. Бюджет розвитку
Показники бюджету розвитку не прогнозуються, додаток 9.
VIII. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами
Міжбюджетними трансфертами, які надходять з державного бюджету до бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади є: базова дотація та освітня субвенція. Найбільшу питому вагу у обсязі міжбюджетних трансфертів займає освітня субвенція з державного бюджету. Темпи зростання обсягів освітньої субвенції з державного бюджету становлять на 2022 рік до плану 2021 року – 109,1%, на 2023 рік до прогнозу 2022 року – 109,5 %, на 2024 рік до прогнозу 2023 року – 106,8 %. Темпи зростання обсягів базової дотації становлять на 2022 рік до плану 2021 року – 49,9%, на 2023 рік до прогнозу 2022 року – 100 %, на 2024 рік до прогнозу 2023 року – 100%.
Міжбюджетні трансферти мають цільове спрямування і використовуються
відповідно до порядків їх використання.
Показники міжбюджетних трансфертів відображені в додатках 11 та 12 цього прогнозу.
IX. Інші положення та показники прогнозу бюджету
У Прогнозі бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки відсутня інформація для заповнення додатків 4 «Показники місцевого боргу», 5 «Показники гарантованого територіальною громадою міста боргу і надання місцевих гарантій» та 8 «Граничні показники кредитування бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету» передбачених типовою формою прогнозу місцевого бюджету затвердженою наказом міністерством фінансів України 02.06.2021року № 314.
Додатки до Прогнозу на 2022-2024 роки 1, 2, 3, 6, 7, 9, 11, 12 додаються.
Конкретні показники обсягів бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади на 2022-2024 роки будуть уточнюватися залежно від законодавчих змін у бюджетній та податковій політиці, показників соціального та економічного розвитку території та реальних можливостей бюджету на відповідні роки.
Начальник відділу фінансів
Петро-Михайлівської сільської ради Олена КУРЧЕНКО
ДОДАТОК 1 - ЗАВАНТАЖИТИ
ДОДАТОК 2- ЗАВАНТАЖИТИ
ДОДАТОК 3 - ЗАВАНТАЖИТИ
ДОДАТОК 6- ЗАВАНТАЖИТИ
ДОДАТОК 7-ЗАВАНТАЖИТИ
ДОДАТОК 9 - ЗАВАНТАЖИТИ
ДОДАТОК 11- ЗАВАНТАЖИТИ
ДОДАТОК 12- ЗАВАНТАЖИТИ