Петро-Михайлівською сільською радою оголошується конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії Відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарства виконавчого комітету Петро-Михайлівської сільської ради (уповноваженої особи з пи

Дата: 27.09.2021 15:14
Кількість переглядів: 281

Фото без опису

                                                                               Затверджено

                                                                               розпорядження сільського голови

                                                                               від 23.09.2021  № 125-р

                                                                              

                                                                             

Петро-Михайлівською сільською радою оголошується конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії Відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарства виконавчого комітету Петро-Михайлівської сільської ради (уповноваженої особи з питань публічних закупівель)

 

        Вимоги до кандидата:

громадянство України; освіта: вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр; знання чинного законодавства; загальний стаж роботи не менше 1 року; володіння державною мовою;  володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel).

        Необхідні документи:

- заява про участь у конкурсі;

- письмова заява, в якій повідомляється, що до особи, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

- особова картка П2-ДС з відповідними додатками;

- копія(ї) документів про освіту;

- електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за встановленою формою, що визначається Національним агентством  з питань запобігання корупції  (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за електронною адресою: www.nazk.gov.ua та роздрукована з офіційного веб-сайту у паперовому вигляді;

- копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків;  

- копія військового квитка (у разі наявності);

- дві фотокартки розміром 3х4 см;

- письмова згода на обробку персональних даних.

        Додаткова інформація: конкурс на відбір кандидатів на заміщення зазначеної вакантної посади буде проводитись конкурсною комісією Петро-Михайлівської сільської ради за адресою: с. Петро-Михайлівка вул. Миру, 70, телефон для довідок:  0614395569.

Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення про оголошення конкурсу.

 

 

 

 

«Затверджую»

Голова сільської ради

 

_______________ С.М. ТИЩЕНКО

01» грудня 2020 р.

 

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

спеціаліста І категорії відділу бухгалтерського обліку, звітності

та господарської діяльності  виконавчого комітету Петро-Михайлівської сільської ради

 

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

      1.1. Спеціаліст І категорії відділу  бухгалтерського обліку, звітності та господарської діяльності виконавчого комітеу сільської ради (далі за текстом – Спеціаліст І категорії)  призначається і звільняється сільським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством.

 

      1.2. На Спеціаліста І категорії  покладаються функціональні обов’язки уповноваженої особи з питань публічних закупівель.

 

      1.3.  Спеціаліст І категорії є посадовою особою місцевого самоврядування, на нього поширюються вимоги Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

 

      1.4. Спеціаліст І категорії не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи в позаурочний час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачене законом.

 

      1.5. Посада спеціаліста І категорії, згідно зі статтею 14 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2001 року № 1441, відноситься  до VІІ категорії посад посадових осіб місцевого самоврядування. Особі, яка обіймає зазначену посаду, згідно зі статтею 15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», може бути присвоєно  15, 14 та 13 ранг посадової особи місцевого самоврядування.

 

      1.6. Спеціаліст І категорії безпосередньо підпорядкований начальнику відділу фінансів, бухгалтерського обліку, звіітності та господарської діяльності  виконавчого.

             

      1.7. На посаду спеціаліста І категорії призначаються особи, які мають  юридичну або економічну за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст (магістр) та досвід роботи не менше 1 року.

 

2. ЗАВДАННЯ, ОБОВ’ЯЗКИ  ТА  ПОВНОВАЖЕННЯ

    Спеціаліст І категорії:

   2.1.    приймає участь у плануванні публічних закупівель сільської ради (далі за текстом – Замовника) та формує річний план закупівель, зміни до нього в електронній системі закупівель в частині що стосується спрощених закупівель, закупівель які здійснюються без застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначених у ч. 7 ст. 3 Закону та закупівель, які не перевищують 50 тис. грн.;

          

   2.2. здійснює вибір процедури закупівлі, а саме: спрощеної закупівлі, закупівлі яка здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначених у ч. 7 ст. 3 Закону або закупівлі яка не перевищує 50 тис. грн.;

 

   2.3. проводить спрощені закупівлі, закупівлі які здійснюються без застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначених у ч. 7 ст. 3 Закону та закупівлі які не перевищують 50 тис. грн.;

 

   2.4. забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

 

   2.5. забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом; 

 

   2.6. забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо відповідних закупівель відповідно до вимог Закону;

 

   2.7. представляє інтереси Замовника з питань, пов’язаних із здійсненням відповідних закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ;

 

   2.8. надає в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення;

 

   2.9. аналізує виконання договорів за результатами відповідних закупівель, укладених згідно із Законом;

 

   2.10. здійснює інші дії, передбачені Законом або розпорядчим рішенням Замовника.

 

   2.11. приймає участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах і послугах, що будуть закуповуватися;

 

   2.12. ініціює створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів Замовника з метою складання технічних вимог до предмета відповідної закупівлі, оцінки поданих пропозицій, підготовки проектів договорів тощо;

 

   2.13. приймає рішення, узгоджує проекти документів, зокрема договору про закупівлю з метою забезпечення його відповідності умовам закупівлі, та підписувати в межах своєї компетенції відповідні документи;

 

   2.14. має право вимагати та отримувати від службових осіб і підрозділів Замовника інформацію та документи, необхідні для виконання завдань (функцій), пов’язаних з організацією та проведенням спрощених закупівель, закупівель які здійснюються без застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначених у ч. 7 ст. 3 Закону та закупівель які не перевищують 50 тис. грн.;

 

   2.15. приймає участь у проведенні нарад, зборів з питань, пов’язаних з функціональними обов’язками уповноваженої особи;

 

   2.16. надаває роз’яснення і консультації структурним підрозділам Замовника в межах своїх повноважень з питань, що належать до компетенції уповноваженої особи;

 

   2.17.  дотримується норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель;

 

   2.18. організовує та проводить спрощені закупівлі, закупівлі які здійснюються без застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначених у ч. 7 ст. 3 Закону та закупівлі які не перевищують 50 тис. грн.;

 

   2.19. забезпечує рівні умови для всіх учасників закупівель;

 

   2.20.  у встановленому Законом порядку визначає переможців закупівель.

 

   2.21. Уповноважена особа несе персональну відповідальність:

- за прийняті нею рішення і вчинені дії (бездіяльність) відповідно до законів України;

- за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

- за порушення вимог, визначених Законом у сфері публічних закупівель.

 

   2.22.  здійснює інші дії, передбачені Законом.

 

3. ПРАВА

      Спеціаліст І категорії має право:

      3.1. Одержувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підвідомчих підприємств, установ та організацій інформацію та матеріали,  що стосуються роботи спеціаліста І категорії.

 

      3.2. На оплату праці, залежно від посади, яку займає, присвоєного рангу, стажу роботи, а також досвіту, обсягу та якості виконання службових завдань.

 

      3.3. На просування по службі з урахування кваліфікації, здібностей, сумлінного виконання своїх обов’язків, участі у конкурсах на заміщення посад більш високої категорії, проходження стажування.

 

      3.4. На здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці.

 

      3.5. На соціальний і правовий захист відповідно до його статусу.

 

      3.6. Вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних, на думку службовця, звинувачень або підозр.

4. ПОВИНЕН  ЗНАТИ

 

       Конституцію України, акти законодавства та нормативні документи, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня; регламентні, інструктивні та спеціальні акти      і документи, що регулюють діяльність сільської ради і її виконавчого комітету, їх завдання та функції в сфері бухгалтерського обліку та публічних закупівель; бухгалтерський облік, основи економіки, права, державного управління, правила ділового етикету, володіти навиками роботи на комп’ютері; інструкцію з діловодства в сільській раді; правила внутрішнього трудового розпорядку, правила ділового етикету; правила охорони праці, пожежної безпеки; основні програми роботи на комп’ютері; державну мову.

 

                                               5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

      Спеціаліст І категорії відділу  бухгалтерського обліку, звітності та господарської діяльності виконавчого комітету сільської ради несе відповідальність у межах, визначених чинним законодавством України, за:

      5.1. неналежне виконання чи невиконання своїх посадових обов’язків, передбачених цією інструкцією;

 

      5.2. порушення, вчинені в процесі здійснення своєї діяльності;

         

      5.3. порушення внутрішнього трудового розпорядку;           

 

      5.4. порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.

 

 

З посадовою інструкцією ознайомлений(а)

та 1 примірник отримав(а)

___________________________________

«_______»___________________ 20__ р.

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь