Петро-Михайлівською сільською радою оголошується конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії Відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарства виконавчого комітету Петро-Михайлівської сільської ради (уповноваженої особи з пи
Затверджено
розпорядження сільського голови
від 23.09.2021 № 125-р
Петро-Михайлівською сільською радою оголошується конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста І категорії Відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарства виконавчого комітету Петро-Михайлівської сільської ради (уповноваженої особи з питань публічних закупівель)
Вимоги до кандидата:
громадянство України; освіта: вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр; знання чинного законодавства; загальний стаж роботи не менше 1 року; володіння державною мовою; володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel).
Необхідні документи:
- заява про участь у конкурсі;
- письмова заява, в якій повідомляється, що до особи, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
- особова картка П2-ДС з відповідними додатками;
- копія(ї) документів про освіту;
- електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за електронною адресою: www.nazk.gov.ua та роздрукована з офіційного веб-сайту у паперовому вигляді;
- копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків;
- копія військового квитка (у разі наявності);
- дві фотокартки розміром 3х4 см;
- письмова згода на обробку персональних даних.
Додаткова інформація: конкурс на відбір кандидатів на заміщення зазначеної вакантної посади буде проводитись конкурсною комісією Петро-Михайлівської сільської ради за адресою: с. Петро-Михайлівка вул. Миру, 70, телефон для довідок: 0614395569.
Термін прийняття документів – протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення про оголошення конкурсу.
|
|
«Затверджую» Голова сільської ради
_______________ С.М. ТИЩЕНКО 01» грудня 2020 р. |
|
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ спеціаліста І категорії відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарської діяльності виконавчого комітету Петро-Михайлівської сільської ради |
|
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Спеціаліст І категорії відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарської діяльності виконавчого комітеу сільської ради (далі за текстом – Спеціаліст І категорії) призначається і звільняється сільським головою на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством.
1.2. На Спеціаліста І категорії покладаються функціональні обов’язки уповноваженої особи з питань публічних закупівель.
1.3. Спеціаліст І категорії є посадовою особою місцевого самоврядування, на нього поширюються вимоги Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
1.4. Спеціаліст І категорії не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи в позаурочний час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачене законом.
1.5. Посада спеціаліста І категорії, згідно зі статтею 14 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2001 року № 1441, відноситься до VІІ категорії посад посадових осіб місцевого самоврядування. Особі, яка обіймає зазначену посаду, згідно зі статтею 15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», може бути присвоєно 15, 14 та 13 ранг посадової особи місцевого самоврядування.
1.6. Спеціаліст І категорії безпосередньо підпорядкований начальнику відділу фінансів, бухгалтерського обліку, звіітності та господарської діяльності виконавчого.
1.7. На посаду спеціаліста І категорії призначаються особи, які мають юридичну або економічну за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст (магістр) та досвід роботи не менше 1 року.
2. ЗАВДАННЯ, ОБОВ’ЯЗКИ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ
Спеціаліст І категорії:
2.1. приймає участь у плануванні публічних закупівель сільської ради (далі за текстом – Замовника) та формує річний план закупівель, зміни до нього в електронній системі закупівель в частині що стосується спрощених закупівель, закупівель які здійснюються без застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначених у ч. 7 ст. 3 Закону та закупівель, які не перевищують 50 тис. грн.;
2.2. здійснює вибір процедури закупівлі, а саме: спрощеної закупівлі, закупівлі яка здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначених у ч. 7 ст. 3 Закону або закупівлі яка не перевищує 50 тис. грн.;
2.3. проводить спрощені закупівлі, закупівлі які здійснюються без застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначених у ч. 7 ст. 3 Закону та закупівлі які не перевищують 50 тис. грн.;
2.4. забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
2.5. забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
2.6. забезпечує оприлюднення інформації та звіту щодо відповідних закупівель відповідно до вимог Закону;
2.7. представляє інтереси Замовника з питань, пов’язаних із здійсненням відповідних закупівель, зокрема під час перевірок і контрольних заходів, розгляду скарг і судових справ;
2.8. надає в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення;
2.9. аналізує виконання договорів за результатами відповідних закупівель, укладених згідно із Законом;
2.10. здійснює інші дії, передбачені Законом або розпорядчим рішенням Замовника.
2.11. приймає участь у плануванні видатків і визначенні потреби в товарах, роботах і послугах, що будуть закуповуватися;
2.12. ініціює створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів Замовника з метою складання технічних вимог до предмета відповідної закупівлі, оцінки поданих пропозицій, підготовки проектів договорів тощо;
2.13. приймає рішення, узгоджує проекти документів, зокрема договору про закупівлю з метою забезпечення його відповідності умовам закупівлі, та підписувати в межах своєї компетенції відповідні документи;
2.14. має право вимагати та отримувати від службових осіб і підрозділів Замовника інформацію та документи, необхідні для виконання завдань (функцій), пов’язаних з організацією та проведенням спрощених закупівель, закупівель які здійснюються без застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначених у ч. 7 ст. 3 Закону та закупівель які не перевищують 50 тис. грн.;
2.15. приймає участь у проведенні нарад, зборів з питань, пов’язаних з функціональними обов’язками уповноваженої особи;
2.16. надаває роз’яснення і консультації структурним підрозділам Замовника в межах своїх повноважень з питань, що належать до компетенції уповноваженої особи;
2.17. дотримується норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель;
2.18. організовує та проводить спрощені закупівлі, закупівлі які здійснюються без застосування порядку проведення спрощених закупівель, визначених у ч. 7 ст. 3 Закону та закупівлі які не перевищують 50 тис. грн.;
2.19. забезпечує рівні умови для всіх учасників закупівель;
2.20. у встановленому Законом порядку визначає переможців закупівель.
2.21. Уповноважена особа несе персональну відповідальність:
- за прийняті нею рішення і вчинені дії (бездіяльність) відповідно до законів України;
- за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;
- за порушення вимог, визначених Законом у сфері публічних закупівель.
2.22. здійснює інші дії, передбачені Законом.
3. ПРАВА
Спеціаліст І категорії має право:
3.1. Одержувати в установленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підвідомчих підприємств, установ та організацій інформацію та матеріали, що стосуються роботи спеціаліста І категорії.
3.2. На оплату праці, залежно від посади, яку займає, присвоєного рангу, стажу роботи, а також досвіту, обсягу та якості виконання службових завдань.
3.3. На просування по службі з урахування кваліфікації, здібностей, сумлінного виконання своїх обов’язків, участі у конкурсах на заміщення посад більш високої категорії, проходження стажування.
3.4. На здорові, безпечні та належні для високопродуктивної роботи умови праці.
3.5. На соціальний і правовий захист відповідно до його статусу.
3.6. Вимагати службового розслідування з метою зняття безпідставних, на думку службовця, звинувачень або підозр.
4. ПОВИНЕН ЗНАТИ
Конституцію України, акти законодавства та нормативні документи, що стосуються служби в органах місцевого самоврядування; Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня; регламентні, інструктивні та спеціальні акти і документи, що регулюють діяльність сільської ради і її виконавчого комітету, їх завдання та функції в сфері бухгалтерського обліку та публічних закупівель; бухгалтерський облік, основи економіки, права, державного управління, правила ділового етикету, володіти навиками роботи на комп’ютері; інструкцію з діловодства в сільській раді; правила внутрішнього трудового розпорядку, правила ділового етикету; правила охорони праці, пожежної безпеки; основні програми роботи на комп’ютері; державну мову.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Спеціаліст І категорії відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарської діяльності виконавчого комітету сільської ради несе відповідальність у межах, визначених чинним законодавством України, за:
5.1. неналежне виконання чи невиконання своїх посадових обов’язків, передбачених цією інструкцією;
5.2. порушення, вчинені в процесі здійснення своєї діяльності;
5.3. порушення внутрішнього трудового розпорядку;
5.4. порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.
З посадовою інструкцією ознайомлений(а)
та 1 примірник отримав(а)
___________________________________
«_______»___________________ 20__ р.