Електронний кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) є оптимальним способом дистанційного обслуговування юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який забезпечує зручну можливість отримання документів і відомостей про найманих працівників.
Портал електронних послуг Фонду постійно оновлюється та покращується. У числі останніх оновлень кабінет страхувальника – сервіс “Електронний лікарняний”, який відповідно до Порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 року №328 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31 березня 2021 року № 323), передбачає автоматизацію процесів оформлення лікарняного листка.
Запровадження е-лікарняних:
- спрощує оформлення тимчасової непрацездатності та економить час;
- скорочує час від оформлення до нарахування допомоги;
- зменшує кількість фальсифікацій;
- мінімізує застосування штрафних санкцій через імовірні помилки в оформленні листків непрацездатності;
Нова система функціонуватиме наступним чином:
- Лікар створює електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність у електронній системі за реєстраційним номером облікової картки платника податків та завіряє його КЕПом;
- Інформація через Реєстр Пенсійного фонду автоматично передається до Фонду соціального страхування та роботодавцю, який може ознайомитися з нею в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ.
Тобто, для того, щоб мати доступ до електронних листів непрацездатності співробітників, роботодавець повинен зареєструватися на на порталі ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua) .Після реєстрації роботодавцю буде доступна інформація по співробітниках, які працюють у нього за основним місцем роботи, зокрема:
– номер лікарняного;
– дата відкриття;
– дата закриття;
– ІПН застрахованого;
– ПІБ застрахованого.