Про проведення засідання робочої групи з розробки стратегії розвитку громади
28.11.2024 року в залі засідань Петро-Михайлівської сільської ради відбулося засідання робочої групи з підготовки стратегії розвитку Петро-Михайлівської сільської територіальної громади. На цьому засіданні було проаналізовано основні соціально-економічні показники території та результати опитування мешканців Петро-Михайлівської громади.
Під час опитування населення взяло участь всього 127 мешканців. Оголошення та посилання на форму опитування щодо Стратегії розвитку Петро-Михайлівської сільської територіальної громади до 2033 року було оприлюднено на офіційному веб-сайті громади та по всіх Viber групах, які створені в старостинських округах та адміністративному центрі громади. Оголошення дублювалось три рази протягом 15 днів. Доступ за цей час до форми опитування був відкритий цілодобово. Маємо такі результати:
-
В опитуванні прийняли участь люди у віці:
від 46 до 59 років – 29,9%,
від 36 до 45 років – 26,8%,
від 22 до 35 років – 24,4%,
60 років і старше – 12,6%.
-
Більшість опитуваних мешканців – жінки (81,9%).
-
Найбільше мешканців прийняли участь в опитуванні, які проживають в адміністративному центрі с.Петро-Михайлівка (33,1%), та в старостинських округах – с. Гнаровське (22%), с.Дніпровка (17,3%), с.Тернівка (7,9%), с.Вербове (7,9%). Інші населені пункти – 1-3%.
-
За родом зайнятості/працевлаштуванням найбільше прийняло участь у опитуванні найманих працівників/працівниць – 33,9%, службовців/ посадових осіб омс – 23,6%, пенсіонерів – 12,6%, а також безробітних або тимчасово не працюючих – близько 20%.
-
Нашу громаду охарактеризували такими твердженнями:
Громада, в якій я просто живу (43,3%);
Громада, в якій немає перспектив (22,8%);
Громада, в якій я хочу щоб жили мої діти (13,4%);
Мені важко себе тут реалізувати (7,1%);
Я пишаюсь своєю громадою (6,3%);
Громада, в якій немає перспектив (4,7%);
Громада, в яку часом приємно повернутись (2,4%).
-
На запитання чи плануєте залишитись тут жити, мешканці відповіли – так (59,1%), ні (9,4%), важко відповісти (31,5%).
-
На рахунок оцінки рівня нинішнього стану показників громади більшість мешканців оцінкою «задовільно» відмітили такі пункти – якість комунальних послуг, стан доріг, медичне забезпечення, рівень надання освітніх послуг, робота дошкільних закладів, екологічний стан, безпека мешканців. Оцінкою «погано» більшість мешканців відмітили пункти – стан тротуарів, інфраструктура відпочинку та дозвілля та можливості працевлаштування.
-
На запитання, що заважає розвитку громади мешканці відповіли:
Недостатня громадська ініціативність та активність мешканців (64,6%);
Зношеність інженерних мереж (49,6%);
Безробіття (41,7%);
Відсутність зовнішніх інвестицій (40,9%);
Старіння населення (33,9%);
Відсутність можливості для самореалізації (20,5%);
Поширення злочинності, алкоголізму, наркоманії (20,5%);
Засміченість довкілля (19,7%);
Несприятливі умови для розвитку підприємництва (18,9%);
Недостатня інформованість про громаду за межами області (11,8%);
Екологічні проблеми (7,9%).
9. Щодо вибору трьох основних завдань, які необхідно здійснити для розвитку громади, то на думку населення громади це – благоустрій громади (58,3%), вирішення проблеми безробіття (55,1%), ремонт доріг (50,4%), також люди відмітили – підвищення якості надання комунальних послуг (49,6%), розвиток сфери дозвілля (відпочинок, спорт) (49,6%), покращення вуличного освітлення (47,2%) та розвиток малого і середнього бізнесу (28,3%).
10. На думку мешканців основним ресурсом громади для подальшого розвитку є:
Виробництво та переробка с/г продукції (44,9%),
Мешканці громади (42,5%),
Допомога від держави (41,7%),
Місцеві підприємці (37,8%),
Природнє середовище (21,3%),
Географічне положення (15,7%),
Вільні земельні ділянки для інвестицій (15,7%).
11.На запитання, якою ви бачите нашу громаду в майбутньому після реалізації стратегії розвитку, відповіді були такі:
Розвинутою (51,2%),
Успішною (46,5%),
Безпечною (42,5%),
Спроможною (33,9%),
Комфортною (25,2%),
Затишною (24,4%),
Екологічно чистою (22%),
Культурним центром (22%),
Інвестиційною (18,9%),
Спортивною (15,7%),
Туристичною (13,4%),
Сильною (11,8%),
Привабливою (11,8%).