ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА ДО РІШЕННЯ ПЕТРО-МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПРО БЮДЖЕТ ПЕТРО-МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2025 РІК"
Пояснювальна записка
до рішення Петро-Михайлівської сільської ради
«Про бюджет Петро-Михайлівської сільської
територіальної громади на 2025 рік»
Проєкт рішення підготовлено з метою розгляду та затвердження Петро-Михайлівською сільською радою бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади на 2025 рік.
Показники доходної частини бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади на 2025 рік базуються на основних прогнозних макропоказниках економічного і соціального розвитку України, які враховують дію правового режиму воєнного стану, та із застосуванням норм чинних Бюджетного та Податкового кодексів України.
Негативний вплив воєнних дій на території України унеможливлюють розроблення реалістичних прогнозів тому при формуванні дохідної частини бюджету на 2025 рік було враховано:
- фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2023 року та 9 місяців 2024 року;
- проєкт Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік».
- ставки місцевих податків і зборів та пільги, а також ділова активність суб’єктів господарювання, виходячи з можливостей в періоди дії воєнного стану та наслідків збройної агресії з потенційними ризиками зростання інфляції, девальвації гривні.
До загального фонду бюджету на 2025 рік до доходів належать надходження, визначені ст. 64 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтями 97 та 101 Бюджетного кодексу України.
Видаткова частина бюджету Петро-Михайлівської сільської територіальної громади розрахована із врахуванням показників, викладених в листах Міністерства фінансів України від 30.08.2024 №05110-08-6/25333 «Про особливості складання проєктів місцевих бюджетів на 2025 рік та проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік».
Мінімальна заробітна плата в 2025 році – в розмірі 8000 грн.,
Посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки в 2025 році – в розмірі 3195 грн.
Під час складання видаткової частини бюджету враховано потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати і на проведення розрахунків за електричну енергію, водопостачання, природний газ і послуги зв’язку, які споживають бюджетні установи.
Доходи бюджету Петро-Михайлівської
сільської територіальної громади на 2025 рік
Обсяг доходів бюджету Петро-Михайлівської територіальної громади прогнозується по загальному фонду в розмірі 35 835,500тис.грн.
1. З них, обсяг офіційних трансфертів загального фонду складає базова дотація – 9 154,900тис.грн.,
2. З них обсяг власних податкових надходжень загального фонду на 2025 рік визначено в розмірі – 26 574,300тис. грн., з них:
- 11010100 податок на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 8 400,000тис.грн.,
- 11010400 податок на доходи фізичних осіб, що сплачуються податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата – 7 600,000тис.грн.,
- 11010500 податок на доходи фізичних осіб, що сплачуються фізичними особами за результатами річного декларування – 330,000тис.грн.,
- 11011300 податок на доходи фізичних осіб у вигляді мінімального податкового зобов`язання, що підлягає сплаті фізичними особами – 250,000тис.грн.,
- 11020200 податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – 9,400тис.грн.,
- 13010200 рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) – 0,900тис.грн.,
- 13030100 рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення – 0,500тис.грн.,
- 140401000 акцизний податок з реалізації виробниками та/або імпортерами, у тому числі в роздрібній торгівлі тютюнових виробів, тютюну та промислових замінників тютюну, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, що оподатковується згідно з підпунктом 213.1.14 – 200,000тис.грн.,
- 14040200 акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (крім тих, що оподатковуються згідно з підпунктом 213.1.14 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України) – 150,000тис.грн.,
- 18010100 податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості – 9,500тис.грн.,
- 18010200 податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості – 65,000тис.грн.,
- 18010300 податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості – 150,000тис.грн.,
- 18010400 податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості – 55,000тис.грн.,
- 18010500 земельний податок з юридичних осіб – 250,000тис.грн.,
- 18010600 орендна плата з юридичних осіб – 1 230,000тис.грн.,
- 18010700 земельний податок з фізичних осіб – 600,000тис.грн.,
- 18010900 орендна плата з фізичних осіб – 640,000тис.грн.,
- 18011100 транспортний податок з юридичних осіб – 25,000тис.грн.,
- 18050300 єдиний податок з юридичних осіб – 9,000тис.грн.,
- 18050400 єдиний податок з фізичних осіб – 1 600,000тис.грн.,
- 18050500 єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків` - 5 000,000тис.грн.
3. З них, обсяг власних неподаткових надходжень загального фонду на 2025 рік визначено в розмірі – 106,300тис. грн., з них:
- 21081100 адміністративні штрафи та інші санкції - 25,000тис.грн.,
- 22012500 плата за надання інших адміністративних послуг – 7,200тис.грн.,
- 22012600 адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – 70,000тис.грн.,
- 22080400 надходження від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності – 4,000тис.грн.,
- 22090100 державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування – 0,030тис.грн.,
- 22090400 державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України - 0,070тис.грн.
Видатки бюджету Петро-Михайлівської
сільської територіальної громади на 2025 рік
Обсяг видатків бюджету Петро-Михайлівської територіальної громади по загальному фонду прогнозується в розмірі 35 835,500 тис.грн.
- КПКВК 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності сільської ради»
На утримання апарату сільської ради на 2025 рік передбачені видатки у сумі 10 836,861тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:
- заробітна плата – 7 267,314тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 1 545,973тис.грн.,
- папір та канцелярські товари – 40,000тис.грн.,
- бензин для автомобілів – 417,600тис.грн.,
- запасні частини для автомобілів – 50,000тис.грн.,
- мастильні матеріали для автомобілів та генераторів – 12,800тис.грн.,
- технічне обслуговування систем газопостачання – 35,000тис.грн.,
- технічне обслуговування в топкових газового обладнання – 89,640тис.грн.,
- послуги по підготовці котельного обладнання до опалювального сезону 8 об’єктів – 95,000тис.грн.,
- послуги з відключення/підключення газопостачання – 28,000тис.грн.,
- поточний ремонт і технічне обслуговування офісної техніки – 30,000тис.грн.,
- послуги по супроводженню комп’ютерної програми – 19,800тис.грн.,
- послуги зв'язку по забезпеченню доступу до мережі Інтернет – 33,000тис.грн.,
- послуги зв’язку (телефон) – 5,400тис.грн.,
- обов’язкове страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті та цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів – 6,492тис.грн.,
- поточний ремонт службового автомобіля – 20,000тис.грн.,
- послуги з адвокатської діяльності – 96,000тис.грн.,
- послуги з придбання програмної продукції Office 365 - 6 шт. – 17,585тис.грн.,
- послуги інформатизації (технічна підтримка сайту: p-mih.rada@i.ua) – 11,500тис.грн.,
- послуги з реєстрації в системі програмного продукту "AIC "Місцеві бюджети" – 3,800тис.грн.,
- послуги з доступу в режимі онлайн до елек. Інф. ресурсу ibuhgalter.net – 7,488тис.грн.,
- оплата водопостачання – 16,702тис. грн.,
- оплата електроенергії – 495,615тис.грн.,
- оплата природного газу – 339,355тис.грн.,
- оплата розподілу природного газу 30,031тис.грн.,
- оплата за вивіз твердих побутових відходів – 8,766тис.грн.,
- оплата за придбання твердих паливних брикетів – 15,000тис.грн.,
- придбання палива для генератора – 58,000тис.грн.,
- оплата членських внесків, податків, судових зборів, сплата виконавчого збору та витрат виконавчого провадження, штрафних санкцій, обов'язкових платежів до бюджетів – 41,000тис.грн.,
- КПКВК 0110160 «Керівництво і управління у відповідній сфері територіальних громадах»
На 2025 рік видатки на утримання Служби у справах дітей передбачені в розмірі 363,448тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:
- заробітна плата – 297,908тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 65,540тис.грн.
- КПКВК 0113140 «Забезпечення оздоровлення та відпочинок дітей»
Видатки на 2025 рік в сумі 94,500 тис.грн. на придбання путівок на оздоровлення та відпочинок:
- діти – сироти та під опікою,
- діти – один з батьків загинув (пропав безвісти) в районі проведення бойових дій,
- діти з малозабезпечених сімей.
- КПКВК 0113160 «Надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги
Видатки на 2025 рік складають 150,000тис.грн. для виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
- КПКВК 0113210 «Організація та проведення громадських робіт»
- Видатки згідно Програми організації оплачуваних громадських робіт в сумі 9,760тис.грн., з них на заробітну плату в сумі 8,000тис.грн., на нарахування на оплату в сумі 1,760тис.грн.
- Видатки згідно Програми організації суспільно корисних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді суспільно корисних робіт в сумі 19,520тис.грн., з них на заробітну плату в сумі 16,000тис.грн., на нарахування на оплату праці в сумі 3,520тис.грн.
- КПКВК 0113241 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення»
На 2025 рік видатки на утримання КУ «Центр надання соціальних послуг» передбачені в розмірі 1,413,780 тис. грн., з них:
- заробітна плата – 1153,508 тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 253,772тис.грн.,
- папір та канцелярські товари – 5,000тис.грн.,
- поточний ремонт і технічне обслуговування офісної техніки – 1,500тис.грн.
- КПКВК 0113242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення»
На 2025 рік видатки в сумі 608,200тис.грн., з них на:
- Придбання подарунків (канцтоварів) для першокласників до свята «Першого дзвоника» - 11,100тис.грн.,
- Придбання подарунків (канцтоварів) для вихованців закладу дошкільної освіти на свято «Випускники старшої групи» - 9,300тис.грн.,
- Придбання подарунків (канцтоварів) для учнів 11 класу до свята «Останній дзвоник» - 7,800тис.грн.,
- Придбання вінків до Дня пам’яті та примирення - 15,000тис.грн.,
- Придбання новорічних подарунків учням, вихованцям, дітям з інвалідністю та дітям ВПО з окупованих територій – 99,000тис.грн.,
- Допомога на поховання осіб деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого – 6,000тис.грн.
- Послуги з поховання одиноких осіб – 30,000тис.грн.,
- Надання одноразової соціальної матеріальної допомоги для проведення поховання загиблих військовослужбовців та волонтерів, які загинули (померли) під час проведення бойових дій – 150,000тис.грн.,
- Виплата одноразової соціальної матеріальної допомоги пораненим військовослужбовців та волонтерів – 50,000тис.грн.,
- Виплата одноразової соціальної матеріальної допомоги зниклих безвісти військовослужбовців та волонтерів – 15,000тис.грн.,
- Виплата одноразової соціальної матеріальної допомоги у разі перебування в полоні військовослужбовців та волонтерів – 15,000тис.грн.,
- Виплата одноразової соціальної матеріальної допомоги в перший місяць служби – 200,000тис.грн.
- КПКВК 0114030 «Забезпечення діяльності бібліотек»
На утримання в 2025 році бібліотек, а саме: центральна публічна бібліотека с.Петро-Михайлівка, філії с.Дніпровка, с.Гнаровськ, с.Тернівка передбачені видатки в розмірі 732,937 тис. грн., з них на:
- заробітна плата – 572,933 тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 160,004тис.грн.
- КПКВК 0114060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів»
На утримання в 2025 році сільських будинків культури с.Петро-Михайлівка, с.Гнаровськ, с.Тернівка передбачені видатки в розмірі 1468,174тис. грн., з них на:
- заробітна плата – 842,554 тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 218,234тис.грн.,
- оплата послуг надання доступу до Інтернет – 15,000тис.грн,
- оплата водопостачання – 1,529тис. грн.,
- оплата електроенергії – 387,205тис.грн.,
- оплата ТПВ – 3,652тис.грн.
- КПКВК 0116013 «Забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства»
На 2025 рік видатки в сумі 1680,000тис.грн., з них на:
- Фінансова підтримка діяльності КП «Петро-Михайлівський сількомунгосп» в сумі 1200,000тис.грн. на оплату водопостачання.
- Фінансова підтримка діяльності КП «Сількомунгосп Дніпровської сільської ради» в сумі 480,000тис.грн. на оплату електроенергії.
- КПКВК 0116017 «Інша діяльність, пов’язана з експлуатацією об’єктів житлово-комунального господарства»
На 2025 рік видатки в сумі 15,000тис.грн. на оплату послуг з технічного обслуговування систем газопостачання та газового обладнання (житлових будинків)
- КПКВК 0116030 «Організація благоустрою населених пунктів»
На 2025 рік видатки в сумі 473,520тис.грн., з них на:
- оплата послуг прибирання снігу з вулиць – 60,0 тис.грн.,
- страхування сміттєвоза – 2,450тис.грн.,
- придбання бензину, оливи та запасних частин для косіння – 37,000тис.грн.,
- оплата електроенергії вуличного освітлення – 374,070тис.грн.
- КПКВК 0118110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха»
На 2025 рік видатки в сумі 87,000тис.грн. на придбання бензину та дизельного палива для здійснення оперативно-службової діяльності підрозділу 18-ї Державної пожежно-рятувальної частини ГУ ДСНС у Запорізькій області.
- КПКВК 0118220 «Заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення»
На 2025 рік видатки в сумі 42,300тис.грн. на оплату послуг за поштові відправлення для оповіщення призовників.
- КПКВК 0610160 «Керівництво і управління у відповідній сфері територіальних громадах»
На 2025 рік видатки на утримання відділу освіти, культури, молоді та спорту передбачені в розмірі 928,923тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:
- заробітна плата – 741,904тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 163,219тис.грн.,
- папір та канцелярські товари – 10,000тис.грн.,
- оплата послуг по доставці установам освіти підручників та навчально-методичної літератури – 10,000тис.грн.,
- оплата послуг реєстрації в системі програмного продукту "AIC "Місцеві бюджети" – 3,800тис.грн.
- КПКВК 0611010 «Надання дошкільної освіти»
На 2025 рік видатки на утримання КЗДО «ДС «Ромашка» передбачені в розмірі 4007,377 тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:
- заробітна плата – 2899,621тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 637,917тис.грн.,
- папір та канцелярські товари – 5,000тис.грн.,
- придбання бензину, оливи та запасних частин для косіння, мастила для генератора – 5,000тис.грн.,
- оплата послуг з технічного обслуговування внутрішніх систем газопостачання та газового обладнання – 50,000тис.грн.,
- оплата послуг з технічного обслуговування систем газопостачання – 8,000тис.грн.,
- оплата послуг з припинення/відновлення газопостачання – 8,000тис.грн.,
- оплата послуг медичного обслуговування працівників – 40,000тис.грн.,
- оплата поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки – 5,000тис.грн.,
- оплата послуг з технічних випробувань (перевірка контурів заземлення) – 5,000тис.грн.,
- оплата послуг по супроводженню комп’ютерної програми – 3,000тис.грн.,
- оплата послуг зв'язку по забезпеченню доступу до мережі Інтернет – 8,400тис.грн.,
- оплата за обслуговування пожежної сигналізації – 19,200тис.грн.,
- оплата послуг з перезарядки вогнегасників – 10,000тис.грн.,
- оплата водопостачання – 12,812тис. грн.,
- оплата електроенергії – 50,160тис.грн.,
- оплата природного газу – 198,647тис.грн.,
- оплата розподілу природного газу – 18,455тис.грн.,
- оплата за вивіз ТПВ – 4,565тис.грн.,
- придбання палива для генератора – 18,000тис.грн.,
- оплата податків – 0,600тис.грн.
На 2025 рік видатки на утримання КЗДО «ДС «Гнаровчата» передбачені в розмірі 999,304 тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:
- заробітна плата – 617,051тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 181,602тис.грн.,
- папір та канцелярські товари – 2,000тис.грн.,
- оплата послуг медичного обслуговування працівників – 5,500тис.грн.,
- оплата поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки – 1,500тис.грн.,
- оплата послуг з технічних випробувань (перевірка контурів заземлення) – 3,000тис.грн.,
- оплата послуг з перезарядки вогнегасників – 1,500тис.грн.,
- оплата водопостачання – 2,123тис. грн.,
- оплата електроенергії – 180,000тис.грн.,
- оплата за вивіз ТПВ – 3,028тис.грн.,
- навчання працівників – 2,000тис.грн.
- КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету»:
На утримання ОКЗ «Орієнтир» передбачені видатки в розмірі 3306,172тис.грн. У загальному обсязі видатки складають:
- заробітна плата – 2 141,030тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 471,027тис.грн.,
- папір та канцелярські товари – 10,000тис.грн.,
- придбання бензину, оливи та запасних частин для косіння, мастила для генератора – 10,000тис.грн.,
- придбання миючих засобів – 5,175тис.грн.,
- придбання електротоварів – 5,030тис.грн.,
- придбання будівельних матеріалів – 13,770тис.грн.,
- технічне обслуговування систем газопостачання – 22,157тис.грн.,
- технічне обслуговування газового обладнання – 25,122тис.грн.,
- оплату послуг реагування наряду поліції (обслуговування тривожної кнопки) – 2,000тис.грн.,
- періодична повірка димових та вентиляційних каналів – 2,000тис.грн.,
- оплата послуг з припинення/відновлення газопостачання – 4,500тис.грн.,
- оплата послуг зв'язку по забезпеченню доступу до мережі Інтернет – 10,000тис.грн.,
- оплата послуг зв’язку (телефон) – 2,500тис.грн.,
- оплата послуг медичного обслуговування та проведення профілактичних досліджень працівників – 35,000тис.грн.,
- оплата поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки – 9,000тис.грн.,
- оплата послуг по супроводженню комп’ютерних програм – 5,500тис.грн.,
- оплата послуг з технічних випробувань (перевірка контурів заземлення) – 5,000тис.грн.,
- оплата за обслуговування пожежної сигналізації – 10,000тис.грн.,
- оплата водопостачання – 20,000тис. грн.,
- оплата електроенергії – 93,755тис.грн.,
- оплата природного газу – 331,078тис.грн.,
- оплата розподілу природного газу – 45,000тис.грн.,
- оплата за вивіз ТПВ – 3,028тис.грн.,
- придбання палива для генератора – 18,000тис.грн.,
- навчання працівників – 6,000тис.грн.,
- оплата податків – 0,500тис.грн.
На утримання Дніпровського ліцею передбачені видатки в розмірі 2188,672тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:
- заробітна плата – 1344,334тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 295,754тис.грн.,
- папір та канцелярські товари – 10,000тис.грн.,
- придбання бензину, оливи та запасних частин для косіння, мастила для генератора – 10,000тис.грн.,
- придбання будівельних матеріалів – 10,000тис.грн.,
- оплата послуг з технічного обслуговування внутрішніх систем газопостачання та газового обладнання – 35,500тис.грн.,
- оплата послуг з підготовки котельного обладнання до опалювального сезону – 41,000тис.грн.,
- оплата послуг з технічного обслуговування газопроводу – 4,000тис.грн.,
- оплата послуг з припинення/відновлення газопостачання – 4,800тис.грн.,
- оплата послуг з технічних випробувань (перевірка контурів заземлення) – 4,100тис.грн.,
- оплату послуг реагування наряду поліції (обслуговування тривожної кнопки) – 1,200тис.грн.,
- оплата послуг медичного обслуговування та проведення профілактичних досліджень працівників – 34,000тис.грн.,
- оплата поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки – 9,300тис.грн.,
- оплата послуг по супроводженню комп’ютерних програм – 4,950тис.грн.,
- оплата послуг зв'язку по забезпеченню доступу до мережі Інтернет – 8,400тис.грн.,
- оплата за обслуговування пожежної сигналізації – 8,400тис.грн.,
- оплата послуг з перезарядки вогнегасників – 12,000тис.грн.,
- оплата водопостачання – 10,620тис. грн.,
- оплата електроенергії – 45,000тис.грн.,
- оплата природного газу – 248,309тис.грн.,
- оплата розподілу природного газу – 23,825тис.грн.,
- оплата за вивіз ТПВ – 1,930тис.грн.,
- придбання палива для генератора – 13,750тис.грн.,
- навчання працівників – 7,000тис.грн.,
- оплата податків – 0,500тис.грн.
На утримання Тернівського ліцею передбачені видатки в розмірі 2 449,904тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:
- заробітна плата – 1523,111тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 335,085тис.грн.,
- папір та канцелярські товари – 10,000тис.грн.,
- придбання бензину, оливи та запасних частин для косіння, мастила для генератора – 10,000тис.грн.,
- придбання будівельних матеріалів – 10,000тис.грн.,
- оплата послуг з технічного обслуговування внутрішніх систем газопостачання та газового обладнання – 32,500тис.грн.,
- оплата послуг з підготовки котельного обладнання до опалювального сезону – 41,000тис.грн.,
- оплата послуг з технічного обслуговування газопроводу – 4,000тис.грн.,
- оплата послуг з припинення/відновлення газопостачання – 4,800тис.грн.,
- оплата послуг з технічних випробувань (перевірка контурів заземлення) – 4,100тис.грн.,
- оплату послуг реагування наряду поліції (обслуговування тривожної кнопки) – 1,200тис.грн.,
- оплата послуг медичного обслуговування та проведення профілактичних досліджень працівників – 31,000тис.грн.,
- оплата поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки – 9,300тис.грн.,
- оплата послуг по супроводженню комп’ютерної програми – 4,450тис.грн.,
- оплата послуг зв'язку по забезпеченню доступу до мережі Інтернет – 8,400тис.грн.,
- оплата послуг з перезарядки вогнегасників – 12,000тис.грн.,
- оплата електроенергії – 45,000тис.грн.,
- оплата природного газу – 314,524тис.грн.,
- оплата розподілу природного газу – 26,326тис.грн.,
- оплата за вивіз ТПВ – 1,858тис.грн.,
- придбання палива для генератора – 13,750тис.грн.,
- навчання працівників – 7,000тис.грн.,
- оплата податків – 0,500тис.грн.
На утримання Гнаровської початкової школи передбачені видатки в розмірі 1288,744 тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:
- заробітна плата – 832,682тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 183,190тис.грн.,
- папір та канцелярські товари – 5,000тис.грн.,
- придбання будівельних матеріалів – 5,000тис.грн.,
- придбання бензину, оливи та запасних частин для косіння, мастила для генератора – 5,000тис.грн.,
- оплата послуг з технічного обслуговування внутрішніх систем газопостачання та газового обладнання – 20,000тис.грн.,
- оплата послуг з технічного обслуговування газопроводу – 3,500тис.грн.,
- оплата послуг з періодичної перевірки димових та вентиляційних каналів – 1,500тис.грн.,
- оплата послуг з технічних випробувань (перевірка контурів заземлення) – 4,000тис.грн.,
- оплату послуг реагування наряду поліції (обслуговування тривожної кнопки) – 1,200тис.грн.,
- оплата послуг з перезарядки вогнегасників – 3,500тис.грн.
- оплата послуг медичного обслуговування та проведення профілактичних досліджень працівників – 7,200тис.грн.,
- оплата поточного ремонту і технічного обслуговування офісної техніки – 3,600тис.грн.,
- оплата послуг по супроводженню комп’ютерної програми – 1,150тис.грн.,
- оплата послуг зв'язку по забезпеченню доступу до мережі Інтернет – 9,600тис.грн.,
- оплата водопостачання – 1,943тис. грн.,
- оплата електроенергії – 45,000тис.грн.,
- оплата природного газу – 132,432тис.грн.,
- оплата розподілу природного газу – 7,411тис.грн.,
- оплата за вивіз ТПВ – 3,036тис.грн.,
- придбання палива для генератора – 12,500тис.грн.,
- оплата податків – 0,300тис.грн.
- КПКВК 0611142 «Інші програми та заходи у сфері освіти»
Видатки на регулярний підвіз учнів, вихованців та педагогічних працівників до місця навчання і додому в сумі 610,240тис.грн., а саме:
- відділ ОКМС - надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку – 7,240 тис.грн.,
- ОКЗ «Орієнтир» передбачені видатки на обов’язкове страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті та цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів – 15,000тис.грн., придбання дизельного палива, мастильних матеріалів та запасних частин – 270,000тис.грн.
- Тернівський ліцей передбачені видатки на обов’язкове страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті та цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів – 6,000тис.грн., придбання дизельного палива, мастильних матеріалів та запасних частин – 100,000тис.грн.
- Дніпровський ліцей передбачені видатки на обов’язкове страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті та цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів – 12,000тис.грн. придбання дизельного палива, мастильних матеріалів та запасних частин – 200,000тис.грн.
- КПКВК 3710160 «Керівництво і управління у відповідній сфері територіальних громадах»
На 2025 рік видатки на утримання відділу фінансів передбачені в розмірі 601,164тис. грн. У загальному обсязі видатки складають:
- заробітна плата – 477,122тис. грн.,
- нарахування на оплату праці – 104,967тис.грн.,
- придбання канцелярських товарів – 10,000тис.грн.,
- оплата послуг реєстрації в системі програмного продукту "AIC "Місцеві
бюджети" – 9,075тис.грн.
- КПКВК 3718710 «Резервний фонд» в сумі 100,000тис.грн.
- КПКВК 3719770 «Інші субвенції з місцевого бюджету» на 2024 рік видатки передбачено в розмірі 1360,000тис.грн., а саме:
|
61,756тис.грн. |
|
857,316тис.грн |
-на безкоштовні рецепти для лікування осіб, які страждають на психічні розлади |
98,205тис.грн. |
-на оплату водопостачання та водовідведення |
95,827тис.грн. |
-на оплату електроенергії |
351,237тис.грн. |
-на оплату природного газу |
307,390тис.грн. |
- на оплату інших енергоносіїв (ТВП) |
4,657тис.грн. |
|
440,928тис.грн |
-на Програму і централізовані заходи боротьби з туберкульозом (придбання вакцини "Туберкулін") |
34,729тис.грн. |
-на Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет (придбання витратних матеріалів для індивідуальних глюкометрів) |
67,012тис.грн. |
-на Централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет (забезпечення цукрознижуючими таблеткованими препаратами, згідно отриманих пільгових та безкоштовних рецептів) |
56,803тис.грн. |
-на Централізовані заходи з лікування онкологічних хворих (забезпечення знеболювальними препаратами) |
31,616тис.грн. |
-на Програму профілактики, діагностики та лікування рідкісних (орфанних) хвороб |
200,000тис.грн. |
-на Програму удосконалення системи надання медичної допомоги хворим нефрологічного профілю |
6,612тис.грн. |
-на придбання бензину для автомобіля АЗПСМ с.Петро-Михайлівка |
14,527тис.грн. |
-на придбання господарських товарів |
5,000тис.грн. |
-на придбання будівельних матеріалів |
10,000тис.грн. |
-придбання вуличного туалету |
9,000тис.грн. |
-на проведення обов'язкового страхування водія та автомобіля АЗПСМ с.Петро-Михайлівка |
1,429тис.грн. |
-на оплату за користування Інтернетом в АЗПСМ с.Петро-Михайлівка |
4,200тис.грн. |
Начальник відділу фінансів
Петро-Михайлівської сільської ради Олена КУРЧЕНКО